A
A
 

МНЕНИЕ ЭКСПЕРТА:

07.08.2013
 
Начальник управления по работе с международными финансовыми организациями
Еврогазбанк
Еврогазбанк

Для відповіді на дане запитання варто звернути увагу на те, що відкрита та довірча співпраця між клієнтом та банком є запорукою швидкості та результативності вирішення будь-який складних та непередбачуваних ситуацій у бізнесі клієнта.

Оскільки, банк сприяє розвитку бізнесу клієнта, він повинен бути забезпечений всією необхідною інформацією про будь-які можливі зміни у цьому бізнесі, що дасть змогу сформувати (у разі необхідності) ряд заходів для мінімізації їх шкідливого впливу як на дохідність бізнесу клієнта, так і на якість та своєчасність виконання зобов'язань клієнта перед банком.

 

Для прикладу можемо звернути увагу на наступні причини, що призводять до необхідності відтермінування виплат:

-    непередбачені зміни законодавства (до прикладу, зміни в оподаткуванні, митному законодавстві);

-    непередбачувані зміни погодних умов, стихійні явища, що негативно відображаються на бізнесі виробників с/г продукції;

-    ускладнення фінансового становища клієнта (зміна місця праці, зміна напрямків бізнесу, перепрофілювання та ін.);

-    зміна основних контрагентів (покупців та/або постачальників), що веде за собою можливі затримки у виконання зобов'язань та ін..

Варто зазначити, що банк матиме змогу піти на зустріч клієнту у даному питанні за умови, що причини, зазначені вище, є вагомими, обґрунтованими та документально підтвердженими.

 

Як бачимо, причини, що призводять до необхідності відтермінування виплат, можуть бути найрізноманітнішими, але особливо важливим аспектом є те, що лише спільна стратегія та координація роботи для виходу із складної ситуації матиме позитивні результати.


 3159 

*Ваше имя:

(максимально 40 символов)
E-mail:
*Текст:

(максимально 4000 символов)
Введите код с картинки:

Электронный адрес друга:

КОММЕНТАРИИ:


 

Новости JOIN