Forward Bank
#32
51% отв.
http://vk.com/id202979253
14.05.2018

Розберіться будь ласка

Доброго дня Вище Правління "Форвард банку ".Мушу звернутися до Вас із скаргою на представників Банку в м. Полтава за адресою вул Соборності 3.
Я -Поспєлова Ірина Володимирівна, користувалася послугами банку "Русский стандарт" взявши кредитну картку. Успішно її виплатила. Боргу за нею не було.
Через деякий час термін користування картки закінчився. Я вирішила замінити на нову, та ще й з новою назвою "Форвард банк".Прийшла до відділення та отримала нову з новою назвою. По телефону активізувала її. Але користуватися лімітом не змогла, так як КИЇВ не підтвердив, чи не дав дозволу.
Я зателефонувала на гарячу лінію, але мені відповіли "зачекати ще".
Через деякий час, я знову вирішила перевірити чи зможу користуватися кредитним лімітом, але знову ні.
Минуло декілька місяців, і мені зателефонували з Банку. Повідомили, що я винна 300 з гаком гривень за користування на активізацію картки.
Я внесла кошти(навіть на 20 гривень більше). Попросила закрити картку, та підписати всі заяви на закриття.
Мені надали заяви. Прийшло повідомлення на телефон про закриття послуг. Картку забрали.
Минуло ще декілька місяців, і мені знову телефонують з Банку. Говорять, що я винна ще близько 316 гривень.
Приїхавши до банку, мені запропонували зателефонувати до гарячої лінії і звіритися.
Представники, які відмовилися назвати свої імена, прізвища та посади, сказали -" що різниця в сумі може бути близько 20 гривень.
Але сума становила 761 гривню.
За що я маю платити, якщо я не користувалася жодною копійкою.
Я запросила підняти архів, але мені відмовили.
Представник служби безпеки банку повідомив, що в нього в комп'ютері ніяких даних немає.
На гарячій лінії сказали, що заяви на закриття були написані 16 листопада 2017 року.
Прийняли мою скаргу в телефонному режимі в квітні, і завіряли, що за телефонують та скажуть результати скарги. Та й по цей день нічого.
Сьогодні вже 14 травня. Після скарги додзвонитися не можу.На запитання "за що борг? "- в банку відповіли що - не закритий рахунок -виписка.
Після консультації у юристів, я запросила в банку мій рахунок (нібито борг) у письмовій формі, але представник банку відмовився.
Дізнавшись, що я консультувалася із юристами та представниками інших банків, він погодився, що це провина Жовнир В. І., яка не додала заяви на закриття рахунку -виписки, і що боргу за мною немає.
Але запропонував написати заяву на те, що я не згодна з боргом, і вони мені його зпишуть.
Та який борг, якщо офіційно не було ніяких документів, - все на словах. Та й жодною копійкою я не користувалася.
Прошу Вас розібратися, та надати мені письмову відповідь, так як з гарячої лінії відповіді я не отримала.

Официальный ответ банка
Forward Bank
Сотрудник банка
15.05.2018
Добрий день, Ірино Володимирівно!
Ми детально перевіримо інформації по рахунку Вашої картки, розберемося в ситуації та зв’яжемося з Вами по телефону.
Від імені банку приносимо вибачення за можливі незручності.

Поделиться отзывом
Vkontakte
Google+
или войти используя:
/ Регистрация / Забыл пароль
Ваш комментарий будет опубликован на сайте после проверки администрацией banker.ua
Новости Svitnews
Новости JOIN