Мода на українське, або цифрове життя поліса

23 Листопада 2021

Надати клієнту якісне обслуговування, можливість у декілька кліків отримати бажаний поліс страхування, на відстані і без особистого знайомства, скоротити тривалий процес документообігу до 2-3 хвилин, і тим самим зберегти найцінніший ресурс клієнта — його час — ось наразі головні цілі й завдання компанії «Форте Лайф».

Матеріал підготовлений для друкованої версії журналу Banker.

Головний Telegram-канал банкірів

Оксана Кулєшина, член наглядової ради та акціонер ПрАТ «СК «Форте Лайф», спеціально для Banker.ua

Страхування  як прибуткова інвестиція

Ми — лайфова страхова компанія, яка має 100% українського капіталу. І це дуже тішить, адже українське — це модно, престижно і перспективно. Якщо ти живеш у цій країні, маєш дбати про її майбутнє.

СК «Форте Лайф» працює на українському ринку страхування 15 років. Для когось, можливо, це небагато, але для нашої компанії — вагома цифра. Це роки наполегливої праці та розвитку, тож як результат — ми входимо до десятки лайфових страхових компаній країни. Ми завжди намагалися створювати найкращі програми страхування  для наших клієнтів, надаючи можливість українцям і нерезидентам інвестувати кошти у прибутковий, низько ризиковий актив, яким є поліс страхування життя.

Наразі в нашій компанії розпочалося цифрове життя кожного власника поліса

Нас оточують речі з невеликою тривалістю життя. Так, смартфон слугує нам до 3-х років, а наше авто — до 12 років.

Проте поліс страхування життя завжди з вами протягом тридцяти років! І весь цей період ви інвестуєте кошти у власну пенсію або реалізуєте певні родинні плани.

Одночасно ви та ваша родина перебуваєте під постійним страховим захистом, який  надає вам упевненості у будь-які часи, адже поліс передбачає довгострокові цілі з поетапним інвестуванням.

Ми плануємо підняти мобільні продажі у 2022 році у 10 разів

Ми співпрацюємо з нашими клієнтами через власну агентську мережу та партнерів-брокерів, і наразі маємо більше 35 тисяч застрахованих людей, які задоволені вибором компанії.

Цифрове життя поліса

Реалії сьогодення, пандемія та технічний розвиток змушують нас реагувати на стрімкі зміни у світі. Діджиталізація є органічним процесом розвитку суспільства, проте зараз цей процес просувається просто революційними темпами! Наша страхова компанія дбає про високий клієнтський сервіс, тому в 2019 році розроблено одразу три Особисті кабінети — для клієнтів, агентів і консультантів. Це значно спростило роботу підрозділів компанії.

Поліс страхування життя завжди з вами протягом 30 років. І весь цей період ви інвестуєте кошти у власну пенсію або реалізуєте певні родинні плани

Гордістю  Forte Life Insurance є мобільний додаток, який забезпечує повний цикл онлайн-страхування життя. Українці вже звикли до банківських мобільних додатків і сервісів інших напрямів бізнесу, але на ринку страхування життя в Україні це перший такий застосунок, який змінює уяву людей про правила класичного страхування. Можна впевнено сказати, що в нашій компанії наразі розпочалося цифрове життя кожного власника поліса.

Клієнти самостійно можуть розрахувати програму страхування та одразу оплатити її. Крім того, в особистому кабінеті можна отримати електронний Акцепт, тобто Договір. Ця процедура займає 3 хвилини від моменту заповнення клієнтом заяви на страхування до отримання договору, а не 5-7 днів, як це відбувається у паперовому форматі.

Поліс у новорічну ніч

Як акціонер компанії я добре знаю свій продукт. Тож змогла особисто перевірити його зручність у передноворічний вечір. У перерві між святковими клопотами за кілька хвилин придбала страховий поліс для молодшої дочки через наш мобільний додаток. Думаю, це дуже сучасно і своєчасно, і є певною «родзинкою» сервісу компанії. Таким чином ми зберігаємо час і ресурси для створення інвестиційних портфелів застрахованих осіб. Водночас це дозволяє  нам отримувати нових клієнтів, економити на витратах та зосередитись на ключовій діяльності компанії.

Українське – це модно, престижно і перспективно!

Та попри всі переваги онлайн-страхування, наразі все ж значно переважає класичне паперове оформлення страхового поліса. Зі 100 мільйонів страхових платежів, які ми зібрали з початку року, тільки 4% припадають на мобільні продажі. Але я вірю, що ці цифри зміняться.  І наше ключове завдання на майбутнє — зламати стереотипи клієнтів, продемонструвати наочно, що діджиталізація та технічний прогрес — це не тільки модні слова, а реалії сьогодення. Це насамперед швидко, зручно, надійно, і стає нагальною потребою кожної людини. Ми плануємо підняти мобільні продажі у 2022 році у 10 разів.

Я вдячна нашим клієнтам за вибір компанії «Форте Лайф» для інвестицій у своє майбутнє, а потенційним клієнтам хочу сказати, що вкладання вільних коштів у довгострокове страхування життя і здоров’я — це інструмент інвестування у прибутковий актив із дуже низьким рівнем ризиків. «Форте Лайф» уже сьогодні пропонує своїм клієнтам продукти, в яких поєднане класичне страхування з інвестиційним.

Тож пропагуємо українське, бо це модно!


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: