Хрещатик
#9
0% отв.
No Use Ru
26.01.2016

Порядочність керівництва

Щодо "діяльності", якщо можна так назвати, нового керівника Конотопського відділення. Новозпечена керівниця відділення Шайденко Оксана задля отримання нових клієнтів ходить по всім клієнтам, які стали доступні їй по попередньому місцю роботи, та пропонує їм свої послуги, мотивуючи тим, що банк, в якому ці клієнти наразі обслуговується найближчим часом збанкрутує.
Наразі ці дії можна кваліфікувати як брехня, нечесна конкуренція та використання конфіденційної інформації щодо клієнтів банку. Зовні це виглядає бридкою грою, яка недостойна керівниці відділення.
Хотілося б звернути увагу керівництсва банку "Хрещатик" щодо діяльності Шайденко О., бо вона своїми діями та нечесною грою відштовхує потенційних та теперішніх клієнтів, а також є натяком на те, що ті-ж дії в майбутньому можуть бути проведені Шайденко і до банку "Хрещатик".
Комментарии на отзыв:
Konotop User
28.01.2016
Добрый день,No Use Ru. Мои имя не подписано только по причине того,что Вам не хватило смелости открыть свое. Я искренне надеюсь, что Вы не являетесь сотрудником,который работает в Экпресс-Банк, г. Конотоп иначе совесть Ваша = 0!!!!Шайденко О. проработала в Экспресс банке 14 лет, и ее вклад в развитие и привлечение клиентов ОГРОМЕН, я лично знаю как она работала и сколько времени оставалась после работы (учитывая,то что у нее маленькая дочь) и занималась вопросами банка. Всегда отстаивала сотрудником и прикрывала их пятую точку в случае проблем. Как у ВАС хватает совести нести эту чушь и грязь в адрес человека с которым Вы столько вместе проработали плечо к плечу. Действия и работу которую она сейчас ведет в Банке Хрещатик никак нельзя назвать противоправной.
Если Экресс-Банк не может работать и привлекать клиентов, а только рассказывать, что кто-то плохой и забирает действующих - значит Экспрессу больше нечего предложить.
Шайденко О. очень умная женщина и никогда бы е расскрывала инфо о банке Експресс. Придумайте, что то более интересное, а лучше займитесь работой, привлечением т.д.
Отдельно для ГБ (головний банк)разрабатывайте новые продукты и привлекайте новых клиентов, а не сидите ровно и доите старую корову. Развивайте бизнес и не суйте нос в чужой.
Мне жаль Вас и стыдно, что Вы ведете такую ИГРУ.
Инсайдер Правда
28.01.2016
Доброго дня, хочу дати, адекватний коментар, що до цієї ганебної відписки працівника Конотопського регіонального відділення , по замовленню Денисюк Н.В ( новоствореного керівника , яка невідповідає цій посаді, бо навіть неможе залишити сама коментар ). Так, як я один з працівників Конотопського відділення Експрес-Банку, та маю прямее бачення ситуації, яка на сьогоднішній день склалася, або точніше сказати - криза яка почала поглинати посередній банк в м. Конотопі та в країні вцілому ,так як сьогоднішне керівництво філії в особі Денисюк Н. втратило здатність до нормальної та адекватної роботи, та звикла працювати під прикриттям і отримувати зарплатню, яка зовсім не відповідає її професійним здібностям.
Що до, Шайденко О.В, то людина яка є професіоналом на всі 100%, банкіром з великої літери і вона дісно знає, що таке конкуренція в усіх її проявах. Я особисто працюючи під керівництвом цієї людини, отримав значний досвід в усіх напрямах банківської діяльності, завжди відчував допомогу та чітке вирішення проблем та питань, які виникали. Тому, наклеп, який поданий вище, є просто показником - бездіяльності, неконкурентноспроможності банківської установи та його керівництва. Це є соромом та останньою агонією перед відчуттям проблеми, яка відбудеться в любому випадку. СОРОМ БАНКІРАМ ЕКСПРЕСА!!!!!
Замість розробки - нових продуктів, банальнее створення адеватного сайту ( а незрозумілої сторінки з інформацією з минулого століття), повагою до працівників ( а не залякування звілненням та зменшенням зарплати, про яку соромно розповісти), заохоченням та залученням клієнтів , а не сидіння на одному клієнту ( який майже накивав п’ятами, і по собі залишить тільки звільнення працівників).
Тому , крім звинувачення в своїх проблемах інших, керівництву в особі Денисюк Н.В та інш., нічого не залишається , як швиденько бігати і казати, що хтось поганий, а у нас ви отримаєте стабільно нічого але «стабільно!». Без розуміння, що клієнт йде за чесними та відповідальними людбми.
І тут треба розібратися, чи керівництво головного офісу Експресу правильно розставло пріоритети і підібрало команду, чи керівники на місцях принесуть сором та занепад.
angel1989 angel1989
18.02.2016
Побывала недавно в Васильковском отделении банка Хрещатик. Подхожу к входным дверям, и тут меня ждет сюрприз. Впервые вижу отделение банка, где распорядок работы приклеен скотчем изнутри. В сравнении с другими отделениями этого банка выглядит жлобски. Но это только начало. Когда попадаешь в зал, тебя встречает полумрак, вместо хорошо освещенного зала. Создается впечатление, что они активно экономят на электроэнергии. Пока стояла в очереди стала свидетелем работы начальника отделения. Начальник – бабушка божий одуванчик, отвечает на вопросы клиентов безграмотно, совершенно точно видно, что она не знакома с продуктами банка или услугами, которые он предоставляет, но кроме этого на таком ужасном суржике, что это просто стыдно. Начальник отделения не может себе такого позволить. Но это было лишь началом. Охрана в банке, ещё старше, чем начальник отделения и вот этот охранник несет начальнику отделения кофе. Скажите это прямые обязанности охранника на отделении приготовление кофе? Мы все говорим, что присоединяемся к Европе, но побывав в этом отделении банка Хрещатик, у меня осталось впечатление, что мы живем в советском союзе.
No Use Ru
29.04.2016
до Konotop User та Инсайдер Правда.
Пройшло три місяці. Що ми бачимо? "Посрєдствєнньій банк" чи крутелики, які пішли за Шайденко тупо попали на бабоси.
Не зовсім впевнена, що якщо вас обоїх поставити на місце керівника, ви справитесь зі своєю роботою одразу і на всі сто. Але ж не святі горшки ліплять. Чотири місяці роботи нового керівницства показують, що все як було, так і є. Нові клієнти приходять, деякі з бігунців повернулись, деякі "усеруся але не повернуся" відкрили рахунки в зовсім інших банках. Життя продовжується в своєму руслі. Експрес працює завдяки не тільки керівництву, а й всім без виключення трудягам: від касирів та операціоністок, до інкасаторів та компьютерщиків і інших працівників (інакше все могла б зробити одна начальниця).
Щодо моєї роботи - я не є працівником жодного з банків і ніколи не працювала в них, але маю дуже добрі стосунки з багатьма банками міста (звісно, як службовець клієнта).
Є гарна приказка: з тонучого корабля першими біжать криси, капітани йдуть останніми.
No Use Ru
04.05.2016
Доречі, за той час, що Шайденко пішла з Експресу вона жодного разу не зателефонувала своїм колегам, не кажучи вже про те, що могла б і зайти в банк. Я навмисно поспілкувалась з співробітниками банку. Це ще один з доказів нечистоти Ш.
Инсайдер Правда, якщо ви особисто маєте щось щодо своєго керівника, якого ми тут не обговорюємо, то зверністья до кваліфікаційної комісії вашого банку (чи як вона там називається) і вам стане легше (: Але я впевнена, що ви чужа в банку людина і не працюєте в Експресі
Поделиться отзывом
Vkontakte
Google+
или войти используя:
/ Регистрация / Забыл пароль
Ваш комментарий будет опубликован на сайте после проверки администрацией banker.ua