Приватбанк
#1
88% отв.
Марина Гонгадзе
04.01.2019

Сосновська Людмила Володимирівна.

Тато звернувся у відділення придбати квитки на літак, бо побачив рекламу в банку. Людмила Володимирівна звичайно їх продала, не уточнивши інформації чи володіє людина інтернетом і чи уявлення має,що купує. Обслуговування клієнтів на нулю. Тобто, власник придбаних квитків має зареєструватися на сайті авіакомпанії і отримати там електронні квитки. Питання, людина живе в селі і користується кнопковим телефоном. Про слово "інтернет" уявлення не має. І коли я, живучи за 500 км. телефоную в банк і прошу допомогти тату, бо завтра виліт, а квитків немає, Сосновська Людмила Володимирівна висловлює своє невдоволення і говорить, що вибачте вона продала, роботу свою зробила. Це її робота? Продати? То можна йти в магазин товар відпускати, а не клієнтів обслуговувати в банку.

Поделиться отзывом
Vkontakte
Google+
или войти используя:
/ Регистрация / Забыл пароль
Ваш комментарий будет опубликован на сайте после проверки администрацией banker.ua