Отзывы о банке Ощадбанк

Ощадбанк
#20
0% отв.
За все время
Всего : 108 | Ответов: 0 Решенных проблем: 1

Рейтинг банков Украины составленный на основе отзывов и оценок пользователей по категории "решенные проблемы"

Позиция в рейтинге Период Оценка Всего отзывов Ответов банка Решенных проблем
№ 20 Весь период 2 108 0 1
Галина Горина
14.12.2018
В ногу со временем с Apple Pay от Ощадбанка

Я просто в восторге от новых возможностей этого «старого» банка. Молодцы! Увидела информацию на сайте, подключила в несколько кликов свой айфон к Wallet и расплачиваюсь по Apple Pay. Теперь я ощутила все прелести мгновенной оплаты без каких-либо рисков. Для безопасности использую пароль смарта, так что здесь можно даже не переживать. Плюс это выгодно. Участвую в акции Apple Pay с кешбеком 10%. Уже вернула неплохую сумму – отличный подарочек к Новому году))

Ощадбанк Ощадбанк Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Павел Бабенко
12.12.2018
Всё хорошо, шесть лет опыта с Ощадом

Мне назначили пенсию по инвалидности после аварии, долгое время получал деньги по книжке. В 2013 году предложили открыть карточный счет, чтобы удобнее было снимать деньги из банкомата. Выплаты приходят каждое четвертое число, о зачислении я узнаю из смски. В моем отделении не было особых проблем с терминалом, если он не работал, то у кассиров всегда есть наличные.

Ощадбанк Ощадбанк Львов, вул. Суботівська, 7
Ирина Луць
11.12.2018
Шахраї

Звертаюсь зі скаргою на працівників АТ "Ощадбанку", в зв'язку зі зняттям коштів з моїх рахунків
шахраями. В суботу, 8 квітня 2018 р., о 12:42 зателефонували з номера телефону +3804435555593 та
представились службою безпеки Ощадбанку. Повідомили, що за допомогою функції екстра гроші,
намагаються в банкоматі зняти гроші. Оскільки я такою функцією не користувалась раніше, і лише за
третім разом було коректно введено пінкод вони вирішили перевірити чи це ...

я. Я відповіла, що ні. Тоді
спитались чи є при собі картки і попросили сказати дані картки, перші 8 цифр назвали самі, а я
сказала останні 4, а також термін дії. Це було необхідно, за їх словами, щоб заблокувати операцію
зняття грошей з банкомату. Також сказали, що всі кошти необхідно перевести на інших рахунок. І
обов'язково перевипустити картки або змінити пінкод. Також шахраям було відомо моє ім'я. Також я
сказала, що в мене є інша картка. Тоді переключили на іншого, так званого, співробітника банку, якиц
представився і зробив ті ж дії з іншою карткою. Також особою було сказано, що відкрита службова
справа, мені продиктовано номер з яким я повинна звернутись у віділення де зможу подивитись відео
з банкомату і по можливості впізнати осіб, які буцімто вчиняли дані дії. що мені робити дальше. Я
відповіла, що так. Звернулась у понеділок в найближче відділення ощадбанку і повідомила про
ситуацію. Мені сказали, що Вам телефонували шахраї, а не служба безпеки. І що я не повинна була
повідомляти їм коди з смс. Заяву ніяку не прийняли, сказали іти в поліцію. Хочу щоб Ви посприяли у
розслідуванні даної справи.Оскільки ні працівники Ощадбанку відділення до якого зверталась, ні
працівники колл-центру банку своєї вини не признають. А у відділення гордо демонструють, що в них
таких справ багато і ніхто ще не приходив і не казав, що йому були повернуті кошти. Сьогодні, в
понеділок, 10 грудня, зайшовши на офіційну сторінку Ощадбанку у соц. мережі facebook прочитала під
першим постом про скарги людей на роботу банку,в т.ч. в суботу. Порадьте, в які органи мені, ще
потрібно звернутись

Ощадбанк Ощадбанк Одесса, просп. Добровольського, 77-а
Павел Орлов
07.12.2018
Отзыв по автокредиту от Ощад Банка

Купил автомобиль по автокредиту от Ощад Банка, брал на 4 года. Выбрал этот банк по рекомендации менеджера в автосалоне. У меня возле работы рядом отделение, зашёл, всё узнал, растолковали ненавязчиво. Мне понравились условия, банк государственный, наверное, более надёжный, внушает доверие. Оформлял без страховки на жизнь, поэтому платёж получился меньше, чем планировал. В Ощаде это условие не обязательное, а по желанию. Первый взнос был от 10%, я вносил вроде бы 20%. За досрочное погашение не...

т штрафов, поэтому можно платить и выплачивать по возможности. Главное, чтобы сумма была не менее указанной в договоре. Кстати, оплачиваю ануитетным способом, но можно и каждый месяц по стандартной схеме. Уже выплатил полсуммы)))

Проблема решена
Ніна Толмачова
21.08.2018
Робота банкомата і працівники відділення.

Сьогодні мені не вдалося зняти кошти в банкоматі Ощадбанку. На вигляд банкомат світився як працюючий , але вставивши карточку в банкомат він її забрав і не віддав як і не видавши кошти. Як оказалося банкомат не працює, але мабуть, великого розуму для працівників Ощадбанку потрібно щоб написати , що банкомат не справний. Плачевна і та ситуація, що працівники відділення говорять , що то не їхній банкомат і нічим помогти не можуть, хоча вивіска на банкоматі Ощадбанку. Обзвонивши на всі телефони ...

ніякого результату не дало. І висновок: я і моя сім'я залишилася без коштів і без карточки, із-за халатності і байдужості Ощадбанку і його працівників. Мені дуже хотілося б знати хто за це все повинен відповідати, чому в цьому банку працюють такі байдужі люди, чому по вині банка банкомат забрав в мене мою карточку і мені її не повернули??????? Ужаснійшого банка я не зустрічала в своєму житті.

Ощадбанк Ощадбанк Южный, пр-т Ленiна, 16
Alexander Romale
09.08.2018
БАНКОВСКОЕ РАССЛЕДОВАНИЕ

В ОЩАДБАНКЕ ИСЧЕЗЛА ОПРЕДЕЛЕННАЯ СУММА ДЕНЕГ НЕ ВИРТУАЛЬНЫХ А НАЛИЧНЫХ. ТАК УЖЕ БЫЛО В ЮЖНЕНСКОМ ОТДЕЛЕНИИ ОЩАДБАНКА УКРАЛИ БОЛЬШЕ 200 ГРВ И ПОТОМ РАССЛЕДОВАЛИ САМИ У СЕБЯ ОБВИНИЛИ ЖЕ КОНЕЧНО НЕ ТОГО КТО УКРАЛ ДЕНЬГИ, А КЛИЕНТА И СКАЗАЛИ ПЛАТИ ЕЩЕ 153 ГРВ ЗА НАШЕ РАССЛЕДОВАНИЕ МЫ НАШЛИ ТОГО КТО ВАШИ ДЕНЬГИ ПОХИТИЛ ЭТО ВЫ САМИ!!!!! СУПЕР А ЗА ЧТО ТОГДА ИМ ПЛАТИТЬ ЗА ТО ЧТО РАССЛЕДОВАЛИ ИЛИ ЗА ТО ЧТО СП.....ЗДИЛИ!!! ВОТ ТАК В ПРЕССЕ ПИШУТ БАНКИ ВОЗВРАЩАЮТ УКРАДЕННЫЕ ДЕНЬГИ А ТУТ БАНКИ САМИ КРАД...

УТ ДЕНЬГИ. ТАК КУДЫ ПОДАТЬСЯ БЕДНОМУ КРЕСТЬЯНИНУ КАК НЕ В РЯДЫ ЧАПАЯ ВОТ!!! ГРОЙСМАН ТЕБЕ И ЗАДАЧКА

Ощадбанк Ощадбанк Киев, площа Спортивна, 1-А
Марина Помазанова
23.06.2018
безобразное обслуживание

ПОЛНОСТЬЮ отсутствует информационная поддержка услуг:
1. не присылаются уведомления об изменениях лимитов
2. не присылаются своевременно уведомления о минимальных платежах по кредитам (при этом блокируется карта, а внятных объяснений нет. только "ой, у нас, видимо технический сбой)
3. не возможно связаться с отделением банка в рабочее время.
4. не возможно получить профессиональную консультацию по телефону.

Елена Шульженко
05.02.2018
Полное безразличие и некомпетентность сотрудников Авдеевского отделения
Ужасная работа отделения Ощадбанка в г.Авдеевка. Безразличные, некомпетентные, медлительные сотрудники банка просто засыпают на клавиатурой. Чтобы попасть к "специалисту" занимали очередь в 22.00 часа и дежурили до утра. Но это еще пол беды, если бы они смогли помочь по интересующему вопросу. Меня сотрудники банка отправляли в Черкассы, Славянск, Константиновку, а всего лишь была заблокирована пенсионная карта. Причину не могли обьяснить ни на горячей линии, ни в отделении банка. Я н...
е переселенец,чтобы меня идентифицировать, у меня нет кредитов, просто в отделении ее блокировали раз в месяц. Уже перевыпустили новую карту, но каков был сюрприз через 3 месяца ее снова заблокировали и опять нужно обращаться в банк,выстоять очередь, чтобы сотрудники развели руками и сказали -"это не мы".
Ощадбанк Ощадбанк с. Виноградів, пл. Миру, 3
Євгеній Ткачук
25.01.2018
Банк не повертає гроші

події останніх років навчили мене не дивуватись нічому, але ще залишаються люди, які можуть викликати в мене подив. мова йде про 1.5 млн. клієнтів "ощадбанку". хто ви?! можливо ми маємо справу із законспірованою всесвітньою лігою мазохістів? тоді на це явище варто б звернути увагу відбірковим комісіям книги рекордів гінесу.
так, серед клієнтів цього "банку" багато буджетників, яких туди банально загнали спритні бухгалтери. звісно, багато пенсіонерів, яким склад &quo...

t;сбєр" в назві контори нагадує про часи, коли трава була зеленішою, а ковбаса дешевшою. але ж є і цілком адекватні (принаймні ззовні) люди, які добровільно стають клієнтами цієї недоустанови. буквально вчора був свідком того, як чоловік років 45, несхожий на хворого, приніс в цей "банк" гроші: " дівчата, я тут 100 тисяч хотів в банк положити. якій підкажете депозит?.."
чим він керувався? можливо, "повівся" на "єдиний державний банк, 100% якого належать державі", а, може, й досі вірить в дідів морозів та фей. :) хз...
тепер власне моя історія. народився я у 87-му році, тому радянські сбєркаси не застав, але щось мені підказувало, що вони мали виглядати саме так, як виглядали (й часто досі виглядають) відділення самого державного з усіх наших державних банків - неохайні тітонькі невідомого віку за скляною переборкою, з постійним виразом на обличчі "як же це все мене дістало... будьте людьми, дострільте мене - не можу більше мучитися!". так, дійсно в останні кілька років керівництво цього "банку" провело "ребрендінг" - пофарбували стіни, встановили кондиціонери, касирш змусили користуватися косметикою і мінімум раз на тиждень мити волосся, але...
цей косметичний ремонт не зміг ввести мене в оману, і мати справу з цією шарашкою мені не хотілося. я й не мав. вже понад 15 років я є клієнтом іншого банку (на мою думку найкращого в україні. називати не буду, щоб менеджери ... вибачте, ощадбанку не мали приводу видалити мій коментар. але хто в темі - зрозуміє, про кого мова). працював і ще з рядом фінустанов.
але восени 16-го почалися проблеми з грошовими переказами з-за кордону (я по справах часто з цим стикаюся), і отримувати їх стало можливо лише в ощаді.
з цього власне і починаються мої пригоди. буваючи в відділеннях "об", я чомусь вирішив, що за послуги газопостачання можна сплачувати через їх т.з. "кіоски самообслуговування" (назва дуже вдала. через те, що вони працюють через раз (нема зв'язку, "зависнув", закінчилось місце для грошей, просто не хочуть :) ) - часто-густо доводиться йти в інше місце і обслуговувати себе самому). чому я продовжував користуватися ними? не знаю... певно, звичка.
а от 9-го грудня сталася взагалі фейлова пригода - цей апарат "з'їв" мої гроші (1050 грн.) і послав мене на... короче - в ліс. звісно, я відразу звернувся до дівчини-співробітника. вона сказала, що треба написати заяву на повернення коштів. але довелось трошки почекати, так як прямо переді мною таку ж саму заяву писала ще одна жертва безпринципного термінала. :) судячи з стопки заяв, до яких додалась і моя, нас таких було не менше десятка.
заяву я звісно написав, але з'ясувалося, що для отримання своїх грошей я маю отримати картку "об", ставши таким чином клієнтом найдержавнішого з державних. у відчаї я звертався до заступника начальника відділення, намагався пояснити, що бути клієнтом їх ***банку для мене принизливо, і нехай вони або переведуть гроші на рахунок газорозподільної компанії (куди вони і мали б піти) або ж віддадуть кешем у касі, але марно. мовляв в них такий регламент.
отже я змушений був підписати договір і 11-го грудня (в перший день я не мав із собою паспорта) отримав картку "об".
вже пізніше в спілкуванні з людьми я дізнався, що подібні приколи характерні принаймні для апаратів в цьому відділені, і відбуваються регулярно. трохи дивує відношення керівництва тв, яке, звісно, не може не знати про подібні фінти їх обладнання. але почитавши дописи інших клієнтів на цій сторінці, стає зрозуміло, що "шаляй-валяй - нам всьо пох!" є життєвим кредо менеджменту "об" всіх рівнів.
що ж до вкрадених в мене грошей - сьогодні вже 46-й день, а я їх так і не побачив. до нацбанку, судячи з коментарів, скаржитися немає сенсу - їм не до нас, простих смертних. дзвінки на "гарячу лінію" "об" нічого не дають - дівчата, певно, є близькими родичами терміналів самообслуговування, так як на всі прохання дати номер або зв'язати з кимось з керівництва, як роботи повторюють, що треба йти в те відділення, де все і сталося, а на зауваження, що я тільки 10 хвилин, як звідти повернувся, і там мені теж нічим не змогли допомогти, (дівчата склали заяву і відправили її до ужгорода в регіональне управління, але тим, здається, пох як на мене, так і на своїх підлеглих на місцях, яких вони наражають на грубість і образи з боку ошуканих клієнтів) питають "чим я ще можу вам допомогти?", ніби вже допомогли чомось. я попросив оператора інну помолитися за мене. не знаю, але так як грошей досі немає, вона, певно, проігнорувала моє прохання. може в неділю помолиться...
думаю, може варто написати заяву до нп з приводу крадіжки? хто стикався з подібрим напишіть.
p.s. вибачте за многабукав, але, можливо, мій коментар допоможе комусь. не будьте інертними (бидлом). європа починається саме з нас. найкращий вихід - голосувати ногами. коли *** з керівництва цього недобанку почнуть втрачати шекелі через відтік клієнтів, вони почнуть відривати свої сідниці від м'яких крісел, і трохи ганяти своїх підлеглих. може тоді й нас перестануть вважати за баранів, в яких можна взяти безвідсотковий кредит на півтора місяці, "крутити" ці гроші та ще й посилати нас нах..
а краще просто не майте справ з цим недобанком. на щастя зараз є з чого обирати.
відділення 10006/057, м. виноградів, закарпатська обл.
сталося все приблизно о 12.55 09.12.17.
заява була складена того ж дня. 11.12 я надав оригінали і копії паспорта та ік, підписав договір обслуговування та отримав картку.
Ткачук Євгеній Михайлович

Ощадбанк Ощадбанк Пологи, Запорізька, Пологи, вул. Максима Горького, буд.16, прим. 1
Сергей Жук
21.11.2017
На кассе выдают купюры которые нигде не принимают

На кассе выдают купюры которые нигде не принимают и не берут обратно по чеку выдачи в кассу оказывается нужно ходить с своим экспертом. Банк хуже рынка.

Проблема решена
Ніна Толмачова
21.08.2018
Робота банкомата і працівники відділення.

Сьогодні мені не вдалося зняти кошти в банкоматі Ощадбанку. На вигляд банкомат світився як працюючий , але вставивши карточку в банкомат він її забрав і не віддав як і не видавши кошти. Як оказалося банкомат не працює, але мабуть, великого розуму для працівників Ощадбанку потрібно щоб написати , що банкомат не справний. Плачевна і та ситуація, що працівники відділення говорять , що то не їхній банкомат і нічим помогти не можуть, хоча вивіска на банкоматі Ощадбанку. Обзвонивши на всі телефони ...

ніякого результату не дало. І висновок: я і моя сім'я залишилася без коштів і без карточки, із-за халатності і байдужості Ощадбанку і його працівників. Мені дуже хотілося б знати хто за це все повинен відповідати, чому в цьому банку працюють такі байдужі люди, чому по вині банка банкомат забрав в мене мою карточку і мені її не повернули??????? Ужаснійшого банка я не зустрічала в своєму житті.

Новости партнеров
Новости JOIN