Отзывы банка о банкоматах и терминалах Ощадбанк

Ощадбанк
#20
0% отв.
За все время
Всего : 13 | Ответов: 0 Решенных проблем: 1

Рейтинг банков Украины составленный на основе отзывов и оценок пользователей по категории "банкоматы и терминалы"

Позиция в рейтинге Период Оценка Всего отзывов Ответов банка Решенных проблем
№ 20 Весь период 2 13 0 1
Ощадбанк Ощадбанк Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Павел Бабенко
12.12.2018
Всё хорошо, шесть лет опыта с Ощадом

Мне назначили пенсию по инвалидности после аварии, долгое время получал деньги по книжке. В 2013 году предложили открыть карточный счет, чтобы удобнее было снимать деньги из банкомата. Выплаты приходят каждое четвертое число, о зачислении я узнаю из смски. В моем отделении не было особых проблем с терминалом, если он не работал, то у кассиров всегда есть наличные.

Проблема решена
Ніна Толмачова
21.08.2018
Робота банкомата і працівники відділення.

Сьогодні мені не вдалося зняти кошти в банкоматі Ощадбанку. На вигляд банкомат світився як працюючий , але вставивши карточку в банкомат він її забрав і не віддав як і не видавши кошти. Як оказалося банкомат не працює, але мабуть, великого розуму для працівників Ощадбанку потрібно щоб написати , що банкомат не справний. Плачевна і та ситуація, що працівники відділення говорять , що то не їхній банкомат і нічим помогти не можуть, хоча вивіска на банкоматі Ощадбанку. Обзвонивши на всі телефони ...

ніякого результату не дало. І висновок: я і моя сім'я залишилася без коштів і без карточки, із-за халатності і байдужості Ощадбанку і його працівників. Мені дуже хотілося б знати хто за це все повинен відповідати, чому в цьому банку працюють такі байдужі люди, чому по вині банка банкомат забрав в мене мою карточку і мені її не повернули??????? Ужаснійшого банка я не зустрічала в своєму житті.

Ощадбанк Ощадбанк с. Виноградів, пл. Миру, 3
Євгеній Ткачук
25.01.2018
Банк не повертає гроші

події останніх років навчили мене не дивуватись нічому, але ще залишаються люди, які можуть викликати в мене подив. мова йде про 1.5 млн. клієнтів "ощадбанку". хто ви?! можливо ми маємо справу із законспірованою всесвітньою лігою мазохістів? тоді на це явище варто б звернути увагу відбірковим комісіям книги рекордів гінесу.
так, серед клієнтів цього "банку" багато буджетників, яких туди банально загнали спритні бухгалтери. звісно, багато пенсіонерів, яким склад &quo...

t;сбєр" в назві контори нагадує про часи, коли трава була зеленішою, а ковбаса дешевшою. але ж є і цілком адекватні (принаймні ззовні) люди, які добровільно стають клієнтами цієї недоустанови. буквально вчора був свідком того, як чоловік років 45, несхожий на хворого, приніс в цей "банк" гроші: " дівчата, я тут 100 тисяч хотів в банк положити. якій підкажете депозит?.."
чим він керувався? можливо, "повівся" на "єдиний державний банк, 100% якого належать державі", а, може, й досі вірить в дідів морозів та фей. :) хз...
тепер власне моя історія. народився я у 87-му році, тому радянські сбєркаси не застав, але щось мені підказувало, що вони мали виглядати саме так, як виглядали (й часто досі виглядають) відділення самого державного з усіх наших державних банків - неохайні тітонькі невідомого віку за скляною переборкою, з постійним виразом на обличчі "як же це все мене дістало... будьте людьми, дострільте мене - не можу більше мучитися!". так, дійсно в останні кілька років керівництво цього "банку" провело "ребрендінг" - пофарбували стіни, встановили кондиціонери, касирш змусили користуватися косметикою і мінімум раз на тиждень мити волосся, але...
цей косметичний ремонт не зміг ввести мене в оману, і мати справу з цією шарашкою мені не хотілося. я й не мав. вже понад 15 років я є клієнтом іншого банку (на мою думку найкращого в україні. називати не буду, щоб менеджери ... вибачте, ощадбанку не мали приводу видалити мій коментар. але хто в темі - зрозуміє, про кого мова). працював і ще з рядом фінустанов.
але восени 16-го почалися проблеми з грошовими переказами з-за кордону (я по справах часто з цим стикаюся), і отримувати їх стало можливо лише в ощаді.
з цього власне і починаються мої пригоди. буваючи в відділеннях "об", я чомусь вирішив, що за послуги газопостачання можна сплачувати через їх т.з. "кіоски самообслуговування" (назва дуже вдала. через те, що вони працюють через раз (нема зв'язку, "зависнув", закінчилось місце для грошей, просто не хочуть :) ) - часто-густо доводиться йти в інше місце і обслуговувати себе самому). чому я продовжував користуватися ними? не знаю... певно, звичка.
а от 9-го грудня сталася взагалі фейлова пригода - цей апарат "з'їв" мої гроші (1050 грн.) і послав мене на... короче - в ліс. звісно, я відразу звернувся до дівчини-співробітника. вона сказала, що треба написати заяву на повернення коштів. але довелось трошки почекати, так як прямо переді мною таку ж саму заяву писала ще одна жертва безпринципного термінала. :) судячи з стопки заяв, до яких додалась і моя, нас таких було не менше десятка.
заяву я звісно написав, але з'ясувалося, що для отримання своїх грошей я маю отримати картку "об", ставши таким чином клієнтом найдержавнішого з державних. у відчаї я звертався до заступника начальника відділення, намагався пояснити, що бути клієнтом їх ***банку для мене принизливо, і нехай вони або переведуть гроші на рахунок газорозподільної компанії (куди вони і мали б піти) або ж віддадуть кешем у касі, але марно. мовляв в них такий регламент.
отже я змушений був підписати договір і 11-го грудня (в перший день я не мав із собою паспорта) отримав картку "об".
вже пізніше в спілкуванні з людьми я дізнався, що подібні приколи характерні принаймні для апаратів в цьому відділені, і відбуваються регулярно. трохи дивує відношення керівництва тв, яке, звісно, не може не знати про подібні фінти їх обладнання. але почитавши дописи інших клієнтів на цій сторінці, стає зрозуміло, що "шаляй-валяй - нам всьо пох!" є життєвим кредо менеджменту "об" всіх рівнів.
що ж до вкрадених в мене грошей - сьогодні вже 46-й день, а я їх так і не побачив. до нацбанку, судячи з коментарів, скаржитися немає сенсу - їм не до нас, простих смертних. дзвінки на "гарячу лінію" "об" нічого не дають - дівчата, певно, є близькими родичами терміналів самообслуговування, так як на всі прохання дати номер або зв'язати з кимось з керівництва, як роботи повторюють, що треба йти в те відділення, де все і сталося, а на зауваження, що я тільки 10 хвилин, як звідти повернувся, і там мені теж нічим не змогли допомогти, (дівчата склали заяву і відправили її до ужгорода в регіональне управління, але тим, здається, пох як на мене, так і на своїх підлеглих на місцях, яких вони наражають на грубість і образи з боку ошуканих клієнтів) питають "чим я ще можу вам допомогти?", ніби вже допомогли чомось. я попросив оператора інну помолитися за мене. не знаю, але так як грошей досі немає, вона, певно, проігнорувала моє прохання. може в неділю помолиться...
думаю, може варто написати заяву до нп з приводу крадіжки? хто стикався з подібрим напишіть.
p.s. вибачте за многабукав, але, можливо, мій коментар допоможе комусь. не будьте інертними (бидлом). європа починається саме з нас. найкращий вихід - голосувати ногами. коли *** з керівництва цього недобанку почнуть втрачати шекелі через відтік клієнтів, вони почнуть відривати свої сідниці від м'яких крісел, і трохи ганяти своїх підлеглих. може тоді й нас перестануть вважати за баранів, в яких можна взяти безвідсотковий кредит на півтора місяці, "крутити" ці гроші та ще й посилати нас нах..
а краще просто не майте справ з цим недобанком. на щастя зараз є з чого обирати.
відділення 10006/057, м. виноградів, закарпатська обл.
сталося все приблизно о 12.55 09.12.17.
заява була складена того ж дня. 11.12 я надав оригінали і копії паспорта та ік, підписав договір обслуговування та отримав картку.
Ткачук Євгеній Михайлович

Ощадбанк Ощадбанк Дружковка, пр. Космонавтів, 63 а
Виталий Корнейчук
01.08.2017
оплата через терминал

05.07.17 в 12:00 через терминал №К0400191 находящемуся по адресу г. Дружковка ул Космонавтов 63а оплачивал коммунальный платеж р/с:26006455027991 ОКПО: 35581082 MFO:300528 на сумму 168,20 грн., сегодня уже 01.08.17 деньги еще не лягли на счет

Ощадбанк Ощадбанк Одесса, вул. Висоцького, 23
Svetlana Kalashnikova
21.05.2017
Банкоматы ОЩАДБАНКА съедают карты и не возвращают!!!!!(((((
Банкоматы в городе Одесса постоянно не работают, объясню свою ситуацию: Пару недель назад, несколько раз подходила к банкомату Ощада(Высоцкого 23), он не работал по тех. причинам. Ждала пока отремонтируют, дождалась! Вставляю социал. карту - банкомат ее проглатывает и не отдает вовсе. Наступает момент снятия пенсии с карты моего папы т.к. ему сложно снимать самому деньги, это делаю я. (20.05.2017) подъезжаю я к банкомату по адресу Ген. Бочарова 53 и что вижу: стоят 3 человека с подобной про...
блемой-банкомат съел их карту! Тут же я еду в др. отделение ощада по адресу: просп. Добровольского 86, не поверите стоит мужчина с той же ситуацией, единственное, банкомат ему выдал деньги ,а карту не вернул! В Киевском районе знакомая видела не работающий банкомат!
Деньги я так и не смогла снять - вот Вам банковская система ОЩАДБАНКА - Банк, про який кожен українець щиро каже «Це мій банк!»((((((
Анна Евтушенко
21.04.2017
Украли деньги

С карты украли 1500 грн. На горячей линии советуют , подать заявление и ждать 45 дней. Шарашкина контора.В течении 45 дней произойде инфляция и этими деньгами можно будет подтерется.

Ощадбанк Ощадбанк Сосновка, вул. Кривоноса,12
Валерий Слободянык
07.12.2015
невозможно снять деньги в банкомате
наш банкомат работает два дня в ниделю ,остальное время пустой, пенсионерам а особенно инвалидам очень не удобно,не говоря о остальных клиентах которые ограничены во времени, если привезут деньги то очередь как к мавзолею, клиенты банка очень не довольны такой работой, или поставьте еще один банкомат или вообще закройте, такая работа никому не нужна, перейдем в другой банк
Ощадбанк Ощадбанк Киев, б-р Лесі Українки, 28-А
Леонид Колов
04.12.2015
Ощадбанк

Рассказываю о «разводе», который произошел с пожилой родственницей. Пошла бабушка снимать пенсию с банкомата «Ощадбанка». Успешно сняла и на следующий день, взяв несколько купюр, пошла в аптеку за лекарствами. Дала продавщице 200-гривневую купюру, а та ее возвращает и говорит на ней же написано «Це – не гроши». Бабушка лезет в кошелек, там еще одна такая же фальшивка. Она бегом домой, проверила остальные купюры – все нормально. Пошла в ближайшее...

отделение, рассказала про ситуацию, ей посоветовали написать заявление, что она и сделала. Через 2 месяца пришел ответ, что у них все купюры проверяются и такого быть не может. Надо было сразу же идти в ближайшее отделение с заявлением. В связи с этим, возникают вопросы:
1. Должен ли возле каждого банкомата стоять работник банка и проверять подлинность купюр? Во всех остальных случаях, даже идя через зал от банкомата к окошку кассира, можно подменить купюры.
2. Нужно ли бабушке на 8-м десятке лет пытаться получить дополнительные 400 гривен, стараясь обмануть доблестных работников банка?
3. 100% это не первый случай в банке. Неужели службе безопасности банка нельзя проконтролировать кто и когда закладывал (или готовил) деньги в «проблемные» банкоматы и вычислить злоумышленника? Но они, наверное, борются с внешним врагом.
4. А может это политика банка? По одной фальшивой купюре на банкомат по всей Украине – и вот вам небольшой прирост активов! И так по несколько раз.
5. Возможно ли перевести уже назначенную пенсию в любой другой банк не из числа «любых» друзей? В банк, в котором можно без толчеи и многочасовых очередей спокойно получить деньги через окошко кассира?

Ощад ХреньПолная
19.01.2015
Хочу сказать "спасибо" Чудобанку и тому ***, который нас к нему привязал

Два месяца назад зарплату мужа-военного с какого-то перепугу перевели из нормального банка в этот дурдом. На весь наш маленький город всего 2 отделения Ощада и 2 их банкомата, один из которых вечно не работает. Теперь чтобы снять деньги с карточки, нужно выполнять очень интересный квест один из трех способов:

1. Ехать к черту на рога и выстаивать огромную очередь к единственному банкомату, в процессе гадая, что с ним случится перед самым твоим носом: зависнет или закончатся ден...

ьги (а случалось уже и одно, и второе).
2. Идти в отделение и выстаивать огромную очередь из пенсионеров, в процессе гадая, какое настроение будет у зевающих-закатывающих глазки-пьющих кофе барышень и совдеповских бухгалтерш из категории "приходите завтра". Если плохое - получишь заряд бодрости и обогатишь свой словарный запас новыми матами.
3. Снимать по 200 грн. с банкоматов других учреждений. То есть, чтобы снять 1000, нужно будет пять раз вставить карточку, ввести пин-код и т.д. Здесь уже полное раздолье: хочешь - бегай от одного банкомата к другому, хочешь - вставляй карту несколько раз в один банкомат, подогреваемый дружелюбными и доброжелательными взглядами тех, кто стоит за тобой в очереди.

В моем случае квест становится еще более увлекательным из-за наличия маленького ребенка. В общем, Ощадбанк, шоб ему пусто было, вносит в жизнь клиентов элемент риска и лотереи.

P.S. Совет тем, кто может получать свои деньги в другом банке - не вздумайте связываться с этим советскимдурдомом, по недоразумению названным Ощадбанком Украины.

Михайло Г
19.11.2014
Осторожно мошшеники!!
В интернете процветает афера когда покупатель заказывает товар наложенным платежом но в процессе клиент просит номер карты и говорит что перевел деньги проходит несколько дней и он звонит почему вы не сняли запрет на выдачу товара, я же перевел деньги. И начинает угрожать службами и т.д. Потом говорит что платеж не прошел потому как надо подтвердить карту в терминале. Но хочет только карту Привата. Схема работает только в банкомате Ощадбанка и терминале Привата, но вы результате не подтверждаете...
карту а переводите мошеннику деньги в меню Ощадбанка вобще ничего не указано о переводе, в меню привата посложнее. И все деньги уходят на карту причем иностранного банка и все концы в воду, причем звонок даже зразу на горячую линию что ощадбанка что привата ничего не решает приват отказывается блокировать перевод хотя деньги в тот момент еще не сняты с карты, а ощадбанк карта не наша обращайтесь в Приват.
И что странно мошенник точно знает сумму на карте жертвы, то есть имеет доступ до информации о счете.
Горячая линия привата не реагирует, говорят что о проблеме знают но за пол года когда я первый раз узнал о таком виде мошенничества ни приват никак не прореагировал на это. Также и гарячая линия Ощадбанка

Хотя нужно все то добавить в меню терминала Привата и банкомате Ощадбанка информацию осторожно с вашей карты будет снята такая то сума.

Не знаю сколько попало но через два три дня ко мне звонят такие аферисты, их полно в интернете по этой схеме, и самое главное что мошеники знаю сколько денег у тебя на счету я одному начал хамить и названивать постоянно а он сказал что если надо они снимут всю сумму с моего счета и назвали сумму.
Проблема решена
Ніна Толмачова
21.08.2018
Робота банкомата і працівники відділення.

Сьогодні мені не вдалося зняти кошти в банкоматі Ощадбанку. На вигляд банкомат світився як працюючий , але вставивши карточку в банкомат він її забрав і не віддав як і не видавши кошти. Як оказалося банкомат не працює, але мабуть, великого розуму для працівників Ощадбанку потрібно щоб написати , що банкомат не справний. Плачевна і та ситуація, що працівники відділення говорять , що то не їхній банкомат і нічим помогти не можуть, хоча вивіска на банкоматі Ощадбанку. Обзвонивши на всі телефони ...

ніякого результату не дало. І висновок: я і моя сім'я залишилася без коштів і без карточки, із-за халатності і байдужості Ощадбанку і його працівників. Мені дуже хотілося б знати хто за це все повинен відповідати, чому в цьому банку працюють такі байдужі люди, чому по вині банка банкомат забрав в мене мою карточку і мені її не повернули??????? Ужаснійшого банка я не зустрічала в своєму житті.