Чорна карта на білий день … або чорний тиждень з банком ПУМБ

ПУМБ широко рекламує свій новий продукт – кредитна карта з 62 днями відстрочки платежу. Зателефонувавши в банк і видавши свої дані мені повідомили що попередньо погодили видачу мені кредитної картки і запросили до відділення банку для подальшого оформлення. У відділенні банку з мене зібрали додаткові особисті дані і затвердили кредитний ліміт (в 2 рази менше ніж я просив), і найголовніше, я підписав папірець про те що приєднався до їх загального договору який по всій видимості поступається за обсягом лише романам Толстого .. і мені видали карту. Працівник банку ввічливо, з посмішкою на обличчі, повідомила мені про те що через пів години максимум я отримаю смс з пін кодом карти і поспішайте за покупками. Минув тиждень … я 5 – 7 разів дзвонив на гарячу лінію, мені говорили – шановний клієнт, до кінця робочого дня прийде смс, не хвилюйтеся, все добре … потім стали говорити що процедура узгодження карти виявляється займає 3 робочих дня, а другий фахівець мені сказав, що все таки 5 робочих днів … пояснити виразно де прописана процедура узгодження карти мені ніхто не зміг. Я залишив понад 10 скарг на гарячу лінію, але на жаль їх подальша доля не відомих … на всі мої запитання у співробітників банку один відповідь – “це не в моїй компетенції, ви хочете залишити скаргу?”
В результаті:
1. Пін код я так і не отримав
2. Карта не робоча
3. Вирішити мою проблему ніхто в банку не зміг, як і зв’язатися зі мною і спробувати хоча б її вирішити
4. Мої численні скарги залишилися без відповіді як і стан мого карткового рахунку
5. Банк не виконав своїх зобов’язань за договором
6. Я витратив тиждень на численні спроби отримати хоч якусь адекватну інформацію – на жаль
7. 4 рази працівники банку видавали мені абсолютно неправдиву інформацію

висновки:
1. Абсолютно некомпетентний персонал
2. Відсутні будь б то не було механізми спілкування з клієнтом і дозволу його проблем пов’язаних з діями некомпетентних співробітників банку
3. Жахливе ставлення до клієнтів банку – “якщо ти простий громадянин України, навіщо нам твої дріб’язкові проблеми і скарги”
4. Обман і введення клієнтів банку в оману
5. Нездатність підвищувати якість обслуговування клієнтів .. навіть не підвищувати а забезпечити хоча б якийсь якість, яке хоча б трохи нагадувало європейський рівень
6. Регулятору варто було б застосовувати санкції до подібних шарашкіних конторам ..
7. Чи потрібні на ринку банківських послуг України подібні підприємства ..!?

Коментарі (0)