Нашим клієнтам важливіший захист коштів та надійність банку, ніж простота заповнення анкет: ПРАВЕКС БАНК про запуск віртуальної карти

30 декабря 2022

Нещодавно ПРАВЕКС БАНК запустив для клієнтів новий цікавий та зручний продукт – віртуальну картку. Про те, у чому особливість та переваги цієї карти, наскільки важлива простота та зручність в оформленні, а також за що клієнти найбільше цінують свій банк, Banker.ua 30-річного ювілею ПРАВЕКС БАНКУ поспілкувався з Олегом Зайцем, начальником відділу по роботі з фізичними особами головного управління роздрібного бізнесу ПРАВЕКС БАНКУ.

Главный Telegram-канал банкиров

– Пане Олеже, потреби українців за цей рік певним чином трансформувалися. У відповідь на це банки вдосконалюють свої продукти та послуги, аби надавати саме те і саме так, як того вимагають клієнти. Наскільки для ПРАВЕКС БАНКУ наразі є пріоритетом активні зміни?

– Можна сказати, що потреби клієнтів почали змінюватися ще у період пандемії, коли ми зрозуміли, що треба зосереджуватися на розвитку цифрових технологій і побудові моделей дистанційного обслуговування клієнтів. Тому вже цього року від початку воєнних дій в Україні нашою основною метою було перевести всіх наявних клієнтів на онлайн-обслуговування без відвідування банку.

У результаті ми вдосконалили свій мобільний додаток, який можемо назвати нашою головною гордістю. Хочу зазначити, що ще до кінця 2019 року у ПРАВЕКС БАНКу не було мобільного додатку для фізичних осіб, але розуміння нових потреб клієнтів і потужна підтримка Групи допомогли нам успішно реалізувати цей проєкт.

Також основною метою, яку ми ставили перед собою, було тримати постійний зв’язок із нашими клієнтами та підтримувати їх банківськими послугами у форматі 24/7. Клієнтам було дуже важливо знати, що наш банк продовжує працювати і готовий надати підтримку. Тому спілкування з клієнтами здійснювалося по всіх можливих каналах: електронною поштою, у месенджерах, через телефонні дзвінки, живі зустрічі.

– У поточних умовах, зокрема, за відсутності світла, часто потрібно оперативно вирішити якісь грошові питання, наприклад, переказати гроші між картками або зробити онлайн-оплату. Наскільки просто і швидко ваші клієнти можуть робити це через додаток?

–  Це створює нову можливість відкривати рахунки як у відділеннях, так і онлайн без використання паперових форм. Така технологія разом із модулем Liveness Detection стала основою для розробки рішення для дистанційної реєстрації індивідуальних клієнтів ПРАВЕКС БАНКу з листопада 2022 року.

Незважаючи на об’єктивно складний період, ПРАВЕКС БАНК є першим міжнародним банком в Україні, який запустив технологію дистанційного залучення клієнтів, що відповідає прагненню країни максимально переходити на цифрові технології.

– Разом із тим, ви запустили нову віртуальну картку: для чого вона, у чому її переваги, як можна оформити?

– Ця віртуальна картка – це повноцінна банківська картка. Вона працює так, як і пластикова карта, але її можна дуже швидко оформити онлайн, не потрібно чекати та відвідувати відділення банку. Зараз в умовах воєнної агресії це дуже зручно.

Для оформлення треба завантажити мобільний додаток нашого банку, після чого пройде перевірка телефону та електронної пошти, ознайомлення з перевагами продукту та тарифами, обмін електронними документами через Дію, завантаження селфі клієнта, заповнення анкети AML, вибір відділення, підписання договору через е-підпис Дії, верифікація і створення CIF командою Контакт-центру. Потім клієнту видається віртуальна дебетова картка Visa Platinum. Її активація відбудеться через встановлення PIN-коду клієнтом, після чого власник може додати цю карту до цифрового гаманця через додаток Pravex Online, доступний для користувачів Apple і Google PAY.

– У банківському середовищі існує усталена думка: якщо клієнт не запам’ятав, як заповнював анкети, проходив процедури реєстрації тощо, це говорить про якісний онбординг, тобто легку адаптацію до продукта/послуги. Чи може віртуальна карта від ПРАВЕКС БАНКУ похвалитися цим?

ПРАВЕКС БАНК як частина міжнародної Групи Інтеза Санпаоло в реалізації своїх проєктів, продуктів та сервісів дотримується європейського законодавства стосовно фінансового моніторингу та захисту прав споживачів. Тому, дійсно, наша анкета, яку заповнює клієнт, більша і складніша, ніж в інших діджитальних банків. Для нас важливі комплаєнс-ризики – саме тому ми стабільний банк.

Але ми працюємо над тим, щоб покращити онбординг для наших клієнтів. Вже у першому кварталі 2023 року ми запустимо нову версію програми, яка спростить заповнення анкети для клієнтів. Хочу зазначити, що для наших клієнтів важливішим є захист коштів та надійність банку, аніж простота заповнення.

– Оскільки цю карту можуть оформити нові клієнти, напевно, є якісь спецумови, бонуси?

– Звісно, у нас багато спеціальних пропозицій для нових клієнтів у мобільному додатку, а саме: перекази між картками, оплата комунальних послуг, безкоштовне поповнення мобільного телефону, підвищена ставка по депозитах, безкоштовний випуск картки Visa Platinum, яка має усі переваги преміальної карти від Visa. У партнерстві з великою мережею кіосків поповнення City24 та EasyPay ми зробили безкоштовне поповнення цієї картки. Клієнти також мають можливість безкоштовно знімати кошти до 100 000 грн в Україні.

Також із запуском онбордингу у нас стартувала акція. Кожен новий клієнт банку, який відкриває віртуальну картку та буде нею розраховуватися до 31 січня 2023 року, може стати учасником акції та отримати 10% кешбеку і шанс виграти 50 000 грн.


Все самое интересное за неделю в нашей рассылке: