Продолжая пользоваться данным сайтом или нажав "Принимаю", Вы даёте согласие на обработку файлов cookie и принимаете условия Политики конфиденциальности.
Самый галимый банк!!!
Самые хамские сотрудники, абсолютный неадекват! У меня кредитная карта, которой я не пользуюсь, там остался долг мизерный и ежемесячно оплата 100 !!!! Грн мне звонили девушки наверно попивающие Пиво и общающиеся по «понятиям» типо вы почему ещё не положили деньги на счёт у вас 10 грн неоплаченные, когда идёте платить? Идите сейчас платить,говорили мне. учитывая что был кредит на товары и я исправно оплачивала по 1800 грн в месяц. Абсолютно Хамский и неадекватный банк, чисто 90е я досрочно погасила на товар и осталось карта, хотя я буду записывать специально разговоры и подам в суд на моральный ущерб, благо юристы есть! Но всем буду говорить что более говнобанка я не видела. Это мое первое и последнее Сотрудничесво с этим банком
Ответ банка
Доброго дня. Банк дотримується умов договору, того ж ми просимо і від клієнта. В разі виникнення простроченої заборгованості, банк має право здійснювати комунікацію з клієнтом з ціллю повідомити про наявність боргу та необхідність його погасити. Для можливості розібратися у ситуації, вкажіть, будь ласка, на нашу адресу [email protected] ІПН з посиланням на даний відгук. Або ж зателефонуйте за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 50 20 50 чи напишіть у чат мобільного додатку. Ми все ретельно перевіримо.
Комментарии (2)
Доброго дня! Ми ретельно стежимо за зворотнім зв’язком від клієнтів, нам важливо, щоб таких ситуацій не виникало. Тому ми уважно прослухали дзвінок, щоб переконатись, що в ньому все було коректно і без грубощів. Робота нашої колеги – нагадувати клієнтам про заборгованість, адже це впливає на вашу кредитну історію. Будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб надати більше деталей про інцидент. Ми зацікавлені в його вирішенні і в тому, щоб ви залишилися з нами.
Катерина, нам важливо розібратися у ситуації. Просимо вас звернутись до нас одним із способів:
1) Напишіть на електронну адресу [email protected], вказавши ІПН з посиланням на даний відгук.
2) Зателефонуйте за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 50 20 50.
3) Напишіть у чат мобільного додатку.