ЖУРНАЛ BANKER #15. ХТО ЩЕ НЕ VKURSI?
Про випуск №15 2024 року
Передноворічний номер журналу Banker присвячений підсумкам 2024 року, аналізу стану української та світової економіки, фінсектора і бізнесу. Редакція детально проаналізувала ключові події протягом року та виділила головні цифри та показники, з якими країна завершує поточний рік. Все це ви зможете побачити у форматі детальної інфографіки. Крім цього, у свіжому номері ви зможете ознайомитися з новими бізнес-трендами, економічними прогнозами і планами гравців ринку на 2025 рік.
Ключовим у цьому номері стало інтервʼю зі співзасновниками платформи великих даних VKURSI, в якому спікери розповіли про трансформацію ринку великих даних для перевірки контрагентів під час війни, власні інноваційні рішення для клієнтів і унікальні підходи, які допомагають бізнесу вирішувати найскладніші завдання, а також про компетенцію фінсектора у роботі з великими даними, доступ до державних реєстрів і перспективи ринку.
Також на вас очікує яскравий фотопроєкт про життя українських банків і компаній протягом року, про їхню активну роботу та благодійну діяльність. А ще інтерв’ю з СЕО Portmone про ключові досягнення компанії у 2024 році, впровадження інновацій, специфіку роботи в умовах воєнного стану та погляди на майбутній розвиток. Та багато інших цікавих оглядів, статей і експертних колонок.
І, звісно, ми приготували дещо цікаве, що стане вам у нагоді до різдвяних і новорічних свят!
Також читайте у свіжому номері:
- Революція стартапів. Нові лідери інновацій-2024;
- Від полів до морів, від роботизації до кредитування: тренди, які пануватимуть в українській економіці в 2025 році;
- Час змін. Курс на ESG та таксономію сталого фінансування;
- 30 років досвіду та розвитку. Як «Європейський страховий альянс» формує високі стандарти страхування;
- Світ на порозі 2025 року: про що пишуть світові видання;
- Енергетична система України: стан на кінець 2024 року та сценарії на 2025-й;
- Моли Києва: що пропонує столиця для сучасного відпочинку:
- Різдвяна магія чи комерційний успіх: Як Санта-Клаус став фінансово найуспішнішим різдвяним брендом?