Через невиконання свого обовязку працівником кол центру, змушена платити

На жаль, довелося мати справу із даним банком. Враження тільки негативні, сподіваюся, що ніколи в майбутньому недоведеться стикатися із Альфа Банком.

Кредитну картку повністю закрили та погасили кредитний ліміт в липні місяці. Працівник гарячої лінії повідомив що все ок, картку ми вам закрили. І ось проходить 4 місяці нам телефонують із досудового відділу і повідомляють про те, що по рахунку існує заборгованість на круглу суму і так як клієнт не оплачує борг ми передаємо справу до суду. За цей період не прийшло і одної смс про якийсь борг, ні одного дзвінка чи повідомлення. Чому спеціалісти гарячої лінії не повідомляють, що якщо картка закрита вам всеодно нараховується комісія за її обслуговування, та безглузді страхові платежі про які до речі ні слова не було сказано при відкритті картки ( і ця комісія на хвилинку знімається із кредитних коштів, які вже повернені). І виходить, що комісія знімалася 4 місяці, відповідно від цієї комісії сума за користування кредитними коштами. От ми звернулися у відділення, щоб закинути кошти і закрити рахунок, і о чудо нам повідомляють що рахунок закривається через гарячу лінію?!?!!! Що за брєд!!? Чому тоді працівником не було закрито рахунок коли ми звернулися? Як ваші працівники виконують свої посадові обов’язки? Щей + комісія за те що поповнюємо рахунок, і комісія 13 відсотків на хвилинку!!!.. Ні в одному банку я ще не бачили такої клієнтоорієнтованості та «відмінного» професіоналізму як тут. Дякуємо Альфа банку за чудовий подарунок під ялинку!

Ответ банка

img
Сотрудник банка
ico 22 Дек 2020 в 13:23

Доброго дня. Якщо не бажаєте користуватися карткою, необхідно подати заявку на закриття карткового рахунку, а не просто погасити борг чи заблокувати картку. Інакше, банк продовжує обслуговувати рахунок та списувати за це кошти згідно тарифів. Тарифи розміщені на сайті банку. Перед відкриттям карткового рахунку, клієнт має можливість ознайомитися з договором (в т.ч. і договором страхування), умовами обслуговування та поставити співробітнику всі питання, що цікавлять. За поповнення кредитної картки в касі банку знімається комісія (згідно тарифів) – 50 грн. при сумі поповнення до 10 тис. грн., і вона фіксована. Разом з тим, банк пропонує ряд безкоштовних каналів поповнення, з якими можна ознайомитись на сайті у відкритому доступі. Ми готові перевірити надану вами інформацію у відгуку та допомогти вирішити питання. Напишіть ваші дані з посиланням на відгук на [email protected].

Комментарии (0)