Якщо банк раптово змінив тариф за користування карткою: в НБУ пояснили, що робити

Банки іноді переглядають тарифи за користування платіжними картами, але в разі «раптової» зміни суми комісії клієнт може звернутися за допомогою до НБУ.

Причиною суперечок між банками та їхніми клієнтами нерідко стають питання, пов’язані з «раптовим» підвищенням тарифів на ті чи інші операції. У НБУ розповіли, що робити, якщо ваш банк без попередження збільшив комісію на здійснення операцій при користуванні платіжними картами, передає Banker.ua.

Як зазначають в НБУ, будь-який банк зобов’язаний повідомити клієнта про зміну суми комісії не пізніше ніж за 30 днів до дати введення нових тарифів. Ця норма передбачена Законом України «Про платіжні системи та переказ грошей». Якщо клієнт не отримав попередження від банку, і відповідної інформації немає на вебсайті фінустанови, то банк, діючи таким чином, порушує права власника карти.

У разі, якщо банк таки змінив тарифи без попередження, зазначають в НБУ, клієнт повинен направити на ім’я голови фінустанови письмову скаргу і дочекатися офіційної відповіді. Якщо в банку не відреагували на скаргу, клієнту рекомендують звертатися в НБУ.

Як правило, якщо фінустанова підвищила тарифи без попередження, після звернень Нацбанку списана комісія повертається, а підвищення тарифів відкладається, додають в НБУ.

Читайте також: Не можу зняти гроші через фінмоніторинг. Тепер так буде завжди?

Нагадаємо, Banker.ua повідомляв про те, що раніше фахівці НБУ склали список важливих нюансів, на які слід звернути увагу при розміщенні власних коштів на депозит.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)