Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Безконтактними банківськими картами оплачено понад 100 млн поїздок в київському метрополітені
Щодня на турнікетах київського метрополітену здійснюється близько 240 тис. оплат, при цьому більше половини з них – NFC-пристроями (смартфонами, смарт-годиниками та ін.). В цілому за 5 років впровадження послуги понад 100 млн поїздок оплачено смартфонами і безконтактними картками. Про це повідомляє Banker.ua з посиланням на фейсбук-сторінку прес-секретаря столичної підземки Наталії Макогон.
«Сучасній людині вже складно пригадати, що в метро не можна було оплатити безконтактно на турнікеті. Послуга працює 5 років, а здається, що всs 50. Цей проект і його результати – зразок конструктивного партнерського співробітництва для зручності та економії часу клієнта, тобто нашого пасажира, проект інклюзії всіх сторін для якісної інноваційної послуги», – переконана Наталія Макогон.
Технологію безконтактної оплати в київському метрополітені запустили компанія Mastercard і Ощадбанк в 2015 році. Тоді Київ став п’ятим містом світу, де проїзд стало можливим оплатити банківською карткою прямо на турнікеті.
За словами Макогон, в Києві в останні роки банківськими картками і смартфонами розраховувалися туристи з понад 90 країн. Найпопулярнішими “безконтактними” станціями стали “Вокзальна”, “Лук’янівська”, “Палац спорту”, “Либідська” і “Політехнічний інститут”. Зараз в підземках столиці розташовані 139 жовтих турнікетів для безконтактної оплати проїзду.
З київського метрополітену п’ять років тому почалася історія впровадження технології безконтактної оплати в транспортній інфраструктурі України. Компанія Mastercard успішно впровадила більше 30 smart city проектів в різних містах України. Зокрема, розрахуватися безконтактно за проїзд банківською картою, смартфоном і іншими гаджетами можуть не тільки пасажири столичного метро, але і фунікулера в Києві, столичної електрички, трамваїв в Києві і Львові, автобусів в Івано-Франківську, Мукачево і в транспорті інших міст.
Нагадаємо, з метою подолання негативних тенденцій відтоку українців за кордон і формування цілеспрямованої державної політики щодо підвищення життєвого рівня населення і зменшення масштабів бідності в Верховній Раді пропонують створити “Фонд майбутнього”.
Коментарі (0)