Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Forward Bank підтримав інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінансових послуг
Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
Forward Bank став інформаційним партнером задля підвищення обізнаності та фінансової грамотності клієнтів, аби детально розповісти, які вони, як споживачі фінансових послуг, мають права та обов’язки.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
«Forward Bank, як добросовісний учасник ринку, зацікавлений у створенні балансу прав та обов’язків фінансових установ і споживачів фінансових послуг. Обізнані, поінформовані і наділені правами споживачі є двигуном економічних змін, запорукою стабільності банківської системи та побудови заможного суспільства» – зазначив Андрій Кисельов, голова правління Forward Bank.
«На мій погляд, фундамент фінансових знань має закладатися дітям ще зі шкільних років з метою виховання нової фінансової поведінки задля добробуту країни в майбутньому. Але ніколи не пізно вчитися і дізнаватися нового, тому ця кампанія – джерело цікавої та важливої інформації для кожного українця, який користується фінансовими послугами» – додає пан Кисельов.
Кампанія триватиме до травня 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк запустив тематичний лендинг «Знай свої права» .
Коментарі (0)