Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Forward Bank запускає чат-бот для зручності комунікації клієнта з банком
Forward Bank розширює канали комунікації з клієнтами через чат-бот Viber, Telegram та месенджер Facebook. Сервіс дозволяє клієнту дізнатися актуальну інформацію про свій баланс по картці, історію операцій, подати заявку на виїзд за кордон, дізнатися про тарифи, виписки, графік платежів за кредитом і багато іншого у режимі 24/7.
— Чат-бот дозволяє збільшити кількість каналів дистанційного обслуговування та побудувати омніканальну платформу. Завдяки тому, що наш оператор отримуватиме запити в «одне вікно», питання клієнтів будуть вирішуватися ще більш оперативно, — коментує Андрій Прусов, заступник голови правління АТ «Банк Форвард». — За допомогою чат-боту наш клієнт матиме змогу слідкувати за результатом попередньої перевірки на можливість схвалення кредиту, що полегшить обробку наданої інформації та прискорить процес видачі кредиту, — додає пан Андрій.
Варто відзначити, що Forward Bank також оновив та розширив деякі функції бота в месенджерах, а саме:
- онлайн-спілкування зі співробітником банку в чаті;
- історія операцій із зазначенням категорії товарів і можливістю завантажити квитанцію;
- формування виписок по рахунках, депозитах, графік погашення, тарифи по карті тощо;
- завантаження фото документів для заявки через кур’єрську службу;
- отримання розширених даних по балансу кредитної карти, суми для оплати в пільговому періоді, суми повного погашення або використаного кредитного ліміту;
- найближчі відділення та банкомати банку із зазначенням відстані до нього від геолокації клієнта.
Крім того, у чат-бот додана функція швидкого блокування карти. Наявність цього функціоналу гарантує максимально підвищений рівень захищеності коштів на картковому рахунку клієнта Forward Bank.
Коментарі (0)