monobank купив сервіс Expirenza: платформа вже отримала нове ім’я

Expirenza.com – це платформа для роботи з відгуками відвідувачів, в базі якої налічується більше двох тисяч клієнтів.

monobank повідомив про придбання сервісу для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza, пише Banker.ua.

За словами співзасновника monobank, сервіс, що отримав після угоди назву Expirenza by mono, покликаний об’єднати в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами Expirenza.

Олег Горохівський також обіцяє зробити єдиний QR-код для ресторанів – йдеться про меню, оплаті, відгуки та чайові.

У monobank зазначають, що нові функції для прийому платежів і оплата замовлення за QR-кодом будуть доступні закладам країни вже в найближчі тижні – у вересні-жовтні – і працюватимуть з будь-якими банківськими картками.

«Еквайринг, ми йдемо за тобою …», – написав у своєму Telegram-каналі банкір.

Головний Telegram-канал банкірів

Варто зазначити, що Expirenza.com – це платформа для роботи з відгуками відвідувачів, яка на сьогоднішній день об’єднує понад 2000 клієнтів. Серед них ресторани, салони краси, приватні клініки та інші компанії й установи. Серед користувачів Expirenza вказуються Vodafone, Kyiv Food Market, SPORTLIFE, Добробут, Milkbar, Чорноморка та багато інших закладів.

Читайте також: Сергій Мамедов (Глобус Банк): «Іпотека – можливість втілити в життя мрію українців про власне житло»

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що monobank завершив розробку проєкту, що передбачає інтеграцію з криптобіржею і випуск картки в Bitcoin.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)