Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
В Україні запрацювали нові вимоги до договорів про платіжні послуги
Вони почали діяти з 30 листопада. Однак для всіх учасників платіжного ринку передбачено три місяці перехідного періоду.
Нацбанк визначив додаткові вимоги до договорів про надання фінансових платіжних послуг, які небанківські установи та банки укладають зі споживачами, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу НБУ.
Так, чинні учасники платіжного ринку та нові гравці мають повністю розкрити інформацію про умови надання послуг. У Нацбанку вважають, що нові вимоги покликані захистити інтереси та права споживачів.
Національний банк передбачив вимоги щодо таких пунктів:
- зміст договору про надання фінансових платіжних послуг;
- права та обов’язки споживача та компаній, що надають послуги;
- недобросовісні умови договору з метою їхнього запобігання;
- екземпляр договору, що укладається у формі електронного документа.
Для небанківських установ окремо вказали технічні вимоги до договорів (спосіб викладення тексту договору).
Нові вимоги почали діяти з 30 листопада. Однак для всіх учасників платіжного ринку передбачено перехідний період у три місяці. НБУ визначив нові вимоги у рамках реалізації норм закону про платіжні послуги.
Читайте також: ПриватБанк збільшує дохідність депозитів у гривні
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв, що міжнародні платіжні системи підвищують ставки інтерчейнджу до 1% з 1 грудня 2022 року.
Коментарі (0)