«Ми наближуємо нашу перемогу кожен на своєму місці», — Денис Саприкін, співзасновник та СЕО sportbank

19 Серпня 2022

Sportbank — це нішевий мобільний банк із зручним функціоналом без відділень для людей, які захоплюються спортом та ведуть активний спосіб життя. Він був запущений у 2019 році та є спільним проєктом IT-компанії Dyvotech та першого українського профільного фінтех-фонду N1.

Головний Telegram-канал банкірів

Його засновники — українські підприємці Никита Ізмайлов та Денис Саприкін. Завдяки наполегливій роботі sportbank має нагороду найкращого fintech-стартапу та був визнаний одним з найкращих мобільних банків України. Сьогодні sportbank — це другий за величиною необанк у країні з оцінкою у $60 млн.

До війни sportbank обслуговував майже 400 тис. клієнтів, а портфель був близько 1 млрд грн, темпи зростання значно скоротилися, але компанія продовжує працювати та обслуговувати існуючих і нових клієнтів. Глобальною соціальною місією банку є популяризація спорту та стимулювання українців вести активний спосіб життя. Для цього sportbank пропонував клієнтам отримувати 10% кешбеку на власні та кредитні кошти за купівлю спортивних товарів та послуг. Крім того, клієнти могли безкоштовно або зі знижкою тренуватися у понад 100 партнерських фітнес-центрах по всій країні.

Денис Сапрыкин

За словами Дениса, з початком війни реальність для українського бізнесу радикально змінилася. Більшість клієнтів банку стали вимушеними переселенцями з платоспроможністю, що різко впала. Змінилося й поведінка споживачів: на перший план вийшли задоволення базових потреб і спроба заощадити кошти, які раніше витрачалися для розвитку і відпочинку.

«У цих умовах наш бізнес змушений був різко перебудовуватися: реагувати на щоденні виклики, змінювати бізнес-моделі, урізати витрати, приймати кадрові рішення, підтримувати операційні процеси в нових умовах. А також вибирати новий шлях розвитку, при цьому допомагати армії і простим українцям», — розповідає Денис Саприкін. Він щиро пишається тим, що sportbank є повністю українським проєктом з українською командою.

Співзасновники sportbank зазначають, що ще в перші дні війни усвідомили: від їхньої роботи та роботи колег по ринку залежить фінансова стабільність країни. «Я розумію, що відповідаю і за 400 тис. клієнтів, які розраховують на нас, і за майже 400 співробітників, які опинилися в непростій ситуації, як і всі українці, і за інвесторів, які вірять у проєкт і вірять в Україну», — зазначає Денис. Саме тому, за його словами, sportbank взяв курс на збереження команди та залучення нових клієнтів навіть у воєнний час.

Щодо практичної допомоги, Денис уточнив, що банк з перших днів ввів кредитні канікули за кредитними картками та послугою «Розстрочка» існуючим клієнтам, а наразі кредитні канікули доступні усім українським військовим. На потреби армії банком було виділено понад 2 млн грн, а також 2,2 млн грн пожертвували самі клієнти через розділ «Благодійність» у мобільному додатку. Крім того, sportbank в обслуговуванні та у мобільному додатку повністю перейшов на українську мову. «Ми наближаємо нашу перемогу кожен на своєму місці. Ми віримо у Збройні сили України і в те, що наша економіка не лише вистоїть, а й покаже вибухове зростання після нашої перемоги!», — упевнено заявляє СЕО sportbank.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: