Ірина Міхальова, CMO Alliance Novobud: «Сьогодні продають ті, хто будує, хто довів свою стійкість і надійність»

22 Жовтня 2025

Інтервʼю підготовлено для 17 номера журналу Banker спецвипуску в рамках премії Banker Awards 2025.

За системну роботу на ринку нерухомості, незмінно високі темпи будівництва та здатність здавати житлові комплекси вчасно навіть у період найсерйозніших викликів, Alliance Novobud отримав визнання у номінації «Символ стабільності українського девелопменту» на премії Banker Awards 2025.

Від початку діяльності Alliance Novobud поєднує масштабність, надійність і професійну відповідальність перед своїми клієнтами. Завдяки системному підходу до управління проєктами та фінансовій дисципліні компанія зберігає темпи будівництва навіть у складних економічних і воєнних умовах, залишаючись прикладом стабільності для галузі.

З повною версією можна ознайомитися в журналі — придбайте тут.

У нестабільні часи працювати всім непросто, але Alliance Novobud міцно й упевнено зберігає стабільну діяльність та довіру клієнтів. В інтерв’ю Banker.ua Ірина Міхальова, CMO компанії, розповіла про те, як команда створює осмислені та комфортні простори у кризові часи.

Про попит на житло та розстрочку

— Ірино, як ви оцінюєте попит на житло у ваших ЖК у 2024-2025 роках? Чи змінились очікування покупців?

— Попит на житло у наших ЖК у 2024–2025 роках залишається динамічним і значною мірою залежить від інформаційного фону та ситуації на фронті.

Цього літа на попит вплинув ще один фактор — відпускний сезон. Люди нарешті зрозуміли, що війна надовго, тому поїхали у відпустки, чого не було ні минулого, ні позаминулого року. Через це загальна активність дещо знизилася, проте якість лідів значно зросла. Ті, хто у травні–червні лише обмірковував придбання житла, у липні–серпні активно укладали угоди.

Переважно купують житло для власного проживання, хоча є й інвестиційний попит, особливо на проєктах на ранніх стадіях будівництва. Нині більш активно купують нерухомість у передмісті, ніж у столиці. Це пояснюється активним будівництвом у містах-сателітах Києва та стартом нових черг комфорт-класу за доступнішими цінами. Додатково значну частку покупців становлять внутрішньо переміщені особи, для яких передмістя є більш зрозумілим і комфортним, а також знаходиться поруч із Києвом, де високий шанс знайти добре оплачувану роботу.

— Що сьогодні є головним запитом клієнта до девелопера: ціна, терміни, безпека чи щось інше?

— Щодо критеріїв вибору житла, на першому місці для покупців сьогодні — безпека, якість і зручна локація. Монолітно-каркасна технологія будівництва лідирує, адже на фоні ракетно-шахедних обстрілів вона довела свою надійність та безпечність. Також покупці звертають увагу на якість будівельних матеріалів, їхні характеристики та склад. Наприклад, часто цікавляться віконними конструкціями, які повинні забезпечувати гарну звукоізоляцію і мають надійну фурнітуру. Велике значення має і сполучення з Києвом: проєкти, розташовані поблизу транспортних розв’язок та з достатньою кількістю громадського транспорту, користуються більшим попитом.

Існує думка, що сьогодні покупці віддають перевагу лише низьким поверхам у висотних будинках або загалом обирають низьку забудову, але наші експерти з продажів мають протилежний досвід. Щодня вони спілкуються з десятками покупців, які розглядають абсолютно різні поверхи, серед яких і найвищі.

— Наскільки активно зараз купуют­­ь нерухомість у розстрочку?

— Розстрочка від забудовника сьогодні є одним із основних способів придбання житла в новобудовах. Приблизно 65% наших клієнтів обирають саме цей варіант. Звісно, показник може коливатися місяць від місяця, але він впевнено лідирує серед інших способів оплати.

Ми вже багато років пропонуємо вигідні та гнучкі умови розтермінування від девелопера. Програми доступні як на короткий, так і на довгий термін. Перший внесок може бути як 10%, так і 50%. Все залежить від ступеня готовності проєкту, видових та якісних характеристик квартири. Загалом під кожен проєкт ми пропонуємо широкий вибір програм розтермінування, які регулярно переглядаються та коригуються відповідно до ринкової ситуації.

Внутрішня стабільність команди – це те, що покупець відчуває на кожному етапі взаємодії з компанією

Про інвестиції та нові проєкти

— Яка динаміка інвестицій у житлову нерухомість, за вашими внутрішніми даними?

— Як я вже казала, сьогодні житлову нерухомість купують переважно для власного проживання, але не менш активно існує й інвестиційний попит — зокрема, на комфорт-клас на початкових стадіях будівництва та на столичні проєкти бізнес-класу.  Професійні інвестори обирають елітну нерухомість як для перепродажу, так і для орендного бізнесу або створення портфеля нерухомості з перспективою зростання вартості.

Хочу зауважити, що в преміальному сегменті відновився інтерес з боку іноземних покупців: у наших столичних проєктах Montreal House та Illinsky House подекуди кількість запитів від іноземців вища ніж від українців. Серед зацікавлених — іспанці, японці, британці та представники інших країн, які обирають бізнес- та преміум клас з чітким розрахунком на перспективу.  Вони орієнтуються на довгострокову оренду, потенційне зростання вартості нерухомості та надійність проєкту.

Загалом, навіть серед внутрішніх інвесторів спостерігається підвищена обережність: люди звертають увагу на надійність забудовника, якість будматеріалів, технологію будівництва та локацію, розуміючи, що ці фактори визначають як комфорт проживання, так і майбутню інвестиційну привабливість житла.

— У середині липня ви почали будівництво фінального будинку у ЖК «Лісовий квартал». Яке значення цей проєкт має для компанії?

— «Лісовий квартал» став першим житловим комплексом, з яким компанія Alliance Novobud вийшла на ринок нерухомості передмістя. У Броварах на той час він був взірцем сучасної архітектури, високої, проте доступної якості та надійності. Сміливо можу сказати, що саме цей комплекс став початком новітньої забудови міста.

Попит на квартири був дуже високим, і ми швидко реалізували більшість проєкту, залишивши, так би мовити, «на десерт» одну ділянку, забудову якої розпочали лише цього року. Без обмежень через карантин та повномасштабне вторгнення, ми б, ймовірно, завершили її ще раніше.

— Наскільки завершення «Лісового кварталу» символічне і для Броварів, і для Alliance Novobud?

— Завершення комплексу «Лісовий квартал» — це не лише архітектурна крапка в нашій роботі, а й емоційна. Для Броварів він став символом старту якісного житла та нової міської естетики, показав, як можна поєднувати сучасний дизайн і комфортне середовище для життя. Для Alliance Novobud це знак стабільності, витримки та відданості своїй справі, навіть у непрості часи. Тому завершення цього проєкту — це не просто кінець однієї забудови, а підтвердження нашого курсу, з якого ми почали, і демонстрація того, що компанія продовжує розвиватися, розширювати горизонти та формувати стандарти якості на ринку нерухомості.

Про поточні об’єкти та етапи будівництва

— Крім цього, ви активно будуєте й готуєте до здачі два будинки в ЖК «Крона Парк II». Розкажіть, на якому етапі зараз ці об’єкти?

— 18 серпня будинок №3 цього житлового комплексу отримав сертифікат про прийняття в експлуатацію. Наступний крок — отримання поштової адреси.

У будинку №9 триває активна робота: завершуються фасадні роботи та підключення зовнішніх інженерних мереж. Паралельно ведеться монтаж внутрішніх сантехнічних систем, мереж електропостачання та освітлення. Вже виконані стяжки у квартирах і місцях загального користування, змонтоване ліфтове обладнання та частково облаштовані інженерні вузли. Об’єкт поступово набуває завершеного вигляду та готується до наступного етапу — введення в експлуатацію.

— Чи планує компанія розширення в інші міста, крім Броварів?

— Компанія завжди відкрита до нових можливостей, тож ми регулярно розглядаємо різні варіанти для потенційних проєктів в інших містах. Поки що конкретних планів щодо розширення немає, проте ця ситуація може змінитися досить швидко, адже ми завжди готові реагувати на ринок і обирати найперспективніші напрямки для розвитку.

— Як ви ухвалюєте рішення щодо початку нового проєкту — навіть в умовах невизначеності?

— За будь-яких умов ми керуємося чіткою та продуманою стратегією. Початок нового проєкту завжди починається з детального аналізу земельної ділянки: її розташування, призначення, наявність підключень до комунікацій та можливості для комфортного життя майбутніх мешканців. Далі ми оцінюємо економічну модель, проводимо юридичну перевірку та вивчаємо попит і конкурентне середовище — важливо розуміти, чи буде продукт актуальним і цікавим для ринку. Якщо проєкт успішно проходить усі етапи аналізу, ми формуємо команду та запускаємо підготовчі роботи. Найважливіше в ухваленні рішення — це потенціал локації та впевненість у здатності створити якісний продукт, який відповідатиме реальному попиту та стане частиною комфортного та сучасного житлового середовища.

Про стиль і філософію

— У ваших проєктах відчувається сталість стилю й архітектури. Чи це свідома стратегія формування іміджу?

— Архітектуру переважної частини наших проєктів розробляла Творча архітектурна майстерня Андрія Пашенька, тож так, це свідома стратегія формування іміджу. Ми прагнемо, щоб наші комплекси відображали єдиний високий стандарт якості, естетики та сучасного дизайну, і саме сталість архітектурного стилю допомагає нам це демонструвати. На наше глибоке переконання, Андрій Пашенько та його команда — одні з найкращих фахівців України, і ми щиро пишаємося тим, що нам вдалося реалізувати разом із ними стільки успішних і вдалих проєктів,  які стали впізнаваними й улюбленими серед мешканців.

— Які принципи ви заклали у філософію компанії, і що з цього допомагає тримати темп і стабільність сьогодні?

— У філософію Alliance Novobud ми заклали головне — створювати осмислені простори для життя. Це означає думати наперед: про комфорт людей, функціональність, якість і довготривалу цінність кожного квадратного метра. Принцип відповідальності перед покупцем, системність у підходах і вірність обраному курсу — саме ці засади допомагають нам тримати темп і стабільність навіть у складні часи.

Якось в одному з інтерв’ю, у перший рік вторгнення, я сказала: “Сьогодні продають ті, хто будує, хто довів свою стійкість та надійність”.  І я впевнена, що наше рішення повернутися на будмайданчики одними з перших у Києві, ще на початку квітня 2022 року, стало одним із ключових факторів нашого сьогоднішнього успіху. Саме цей досвід показав, що стратегічна стійкість і готовність діяти відповідально — основа довіри та стабільності для компанії і її клієнтів.

Про команду та клієнтів

— Наскільки змінилася команда Alliance Novobud за останні роки? Або ж ваші люди і є тим самим стабільним фактором, на якому все тримається?

— Команда Alliance Novobud — наш головний ресурс і стабільна опора. Водночас, як і все живе, вона постійно розвивається. За останні роки до нас приєдналися нові фахівці, які посилили експертизу та внесли додаткову динаміку у роботу. Разом із тим чимало ключових людей залишаються з нами роками — саме завдяки їхній відданості та професіоналізму ми зберігаємо стабільність. Тож команда змінюється, отримує нові обличчя та ідеї, але водночас залишається міцною, згуртованою і надійною — такою, як усе, що ми будуємо.

— Як ця внутрішня стабільність компанії впливає на довіру з боку ваших покупців, особливо у такі непрості часи?

— Коли всередині організації панує злагоджена робота, професійність і постійна відповідальність за результат, це безпосередньо впливає на довіру клієнтів. Люди бачать, що ми не зупиняємося, тримаємо слово і виконуємо взяті зобов’язання. Саме ця послідовність і надійність формує впевненість: Alliance Novobud — це стабільність, на яку можна покластися.

Сьогодні серед наших покупців багато переселенців, людей, які покладають на нову оселю та місто великі надії. Для нас дуже важливо не підвести їх

— Чи є у вас приклад історії клієнта, який особливо надихає — наприклад, сім’я, яка обрала житло під час війни?

— Наприклад, усі продажі у 2022 році, після нашого повернення на ринок, були особливими та знаковими. Дехто купував квартиру, щоб розпочати нове життя після втрати дому через обстріли. Хтось обирав житло всупереч складній ситуації, щоб довести собі та іншим: життя триває, і не варто відкладати реалізацію своєї мрії про нове житло на «після війни».

Сьогодні серед наших покупців багато переселенців, людей, які покладають на нову оселю та місто великі надії. Для нас дуже важливо не підвести їх — створювати простір, у якому можна відчути стабільність і новий старт навіть у непрості часи.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: