Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Моли Києва: архітектура, зручність, атмосфера. Що пропонує столиця для сучасного відпочинку
Київські торгово-розважальні центри залишаються осередком для відпочинку, шопінгу та натхнення. Вони – це не лише місце, де можна придбати все необхідне, а й сучасні хаби краси, благоустрою й комфорту. У кожного з них особлива атмосфера, яка дозволяє на мить відволіктися від щоденних турбот і суворого сьогодення. ТРЦ Києва пропонують широкий спектр послуг, затишні ресторани, зони для сімейного відпочинку і безпечні укриття. Banker.ua зібрав найпопулярніші моли столиці, а також розглянув їхні особливості та те, чому вони стали улюбленими місцями для відпочинку.
Тетяна Фоменко, спеціально для Banker.ua
Lavina Mall
- Власник: Марина Дорохіна
- Загальна площа: 127 000 м²
- Парковка: 4000 місць
- Кількість магазинів: 400+
Lavina Mall — один із найбільших торгово-розважальних центрів України, відкритий у 2016 році і розташований за 15 км від центру Києва. Серед ключових якірних об’єктів — 13-зальний кінотеатр Multiplex з інноваційною технологією IMAX Laser, що приваблює поціновувачів якісного кінематографа, а також сімейний парк розваг Galaxy, де відвідувачі можуть випробувати екстремальні атракціони, американські гірки, а діти насолодяться найбільшим Динопарком в Україні.
Lavina Mall представляє широкий асортимент товарів таких відомих брендів, як Guess, Tommy Hilfiger, Lacoste, H&M, Zara, Levi’s, Calvin Klein та інших. Особливе місце посідають магазини Inditex, які займають площу понад 7 500 м². Крім цього, Lavina Mall пропонує понад 50 ресторанів і фудкортів, де представлені кухні різних країн світу.
Матеріал підготовлено для новорічного номера журналу Banker, який можна придбати тут.
Футуристичний дизайн, просторі зали й унікальні формати магазинів створюють сучасну атмосферу. Також центр вирізняється світломузичним фонтаном та просторим паркінгом для зручності відвідувачів. Lavina Mall часто організовує тематичні заходи, майстер-класи та концерти, підтримуючи постійну атмосферу свята.
Blockbuster Mall
- Власник: Олександр Спектор, Марина Дорохіна
- Загальна площа: 450 000 м²
- Парковка: 8000 місць
- Кількість магазинів: 400+
Blockbuster Mall — наймасштабніший торгово-розважальний центр, що поєднує зручне розташування з багатофункціональністю. Інтер’єр і архітектура відзначаються відкритими просторами, високими стелями та панорамними скляними стінами, що наповнюють приміщення природним світлом і створюють відчуття легкості та простору. У торговельному центрі на гостей чекає більше ніж 400 магазинів, що представляють провідні світові бренди, такі як Calvin Klein, Cropp, Armani Exchange, Bugatti та Mango. Шопінг-зони організовано так, щоб забезпечити зручність для покупців різних категорій: преміум, середнього сегмента, fast fashion і бюджетних брендів, що дозволяє відвідувачам легко орієнтуватися і швидко знаходити потрібні товари.
Особливістю центру є унікальна розважальна зона площею 60 000 м², де розташований найбільший у країні критий парк розваг «Galaxy». Там також працює сучасний кінотеатр із залами IMAX, 4DX, CINETECH і RE’LUX, який пропонує новітні технології перегляду.
Гурманів привертає City Foodhall — сучасний простір із десятками ресторанів і кафе, що пропонують кухні різних культур, від традиційної української до екзотичних страв.
Ocean Plaza
- Власник: Василь Хмельницький
- Загальна площа: 165 000 м²
- Парковка: 1200 місць
- Кількість магазинів: 420+
Ocean Plaza — один із найбільших торгово-розважальних центрів Києва, побудований в 2012 році на вулиці Антоновича, в центрі міста. ТРЦ поєднує сучасний архітектурний стиль з комфортом для відвідувачів. Унікальним є фасад будівлі, оздоблений трикутними скляними панелями, підсвіченими синім кольором, що нагадують хвилі на поверхні моря. Внутрішній інтер’єр включає елементи розкоші та функціональні простори для шопінгу і відпочинку, зокрема публічний акваріум на 350 000 літрів.
ТРЦ має понад 200 магазинів, серед яких представлені як міжнародні бренди, так і українські мережі. До найбільш популярних орендарів належать Zara, Mango, H&M, Calvin Klein, Nike, Adidas, Massimo Dutti, Pull&Bear, а також українські бренди Fozzy та Sova.
Основною атракцією є пляжний комплекс «City Beach Club», що розташований на даху будівлі. Це перший в Україні пляж на даху, який вміщує до 1200 осіб. Увечері цей майданчик перетворюється на кінотеатр просто неба. Крім того, Ocean Plaza має кілька кінотеатрів, фуд-корти, магазини побутової техніки та інші розважальні заклади, що робить його популярним місцем для відпочинку, шопінгу та проведення дозвілля.
Retroville
- Власник: Агне Рузгієне, Раймондас Туменас, Марина Познякова, Іван Молчанов
- Загальна площа: 120 334 м²
- Парковка: 3245 місць
- Кількість магазинів: 250+
ТРЦ Retroville — багатофункціональний торгово-розважальний центр, розташований на Виноградарі, який відкрився у 2020 році. Це перший в Києві центр з lifestyle-концепцією. Стиль комплексу поєднує сучасні архітектурні рішення і класичні елементи: центральна площа оформлена як міська з атріумом, що пропускає природне освітлення. Її окрасою є чотири двоповерхові будівлі, стилізовані під класичні архітектурні форми з балконами та колонами. Враження доповнюють дві закільцьовані галереї та вулична event-зона. Окрім торгових точок, є широкий спектр розважальних та соціальних послуг. Серед головних фішок — кінотеатр Multiplex з 5 залами, фуд-корти, боулінг та дитячий центр. Для сімей — зоопарк та спортивний клуб Sport Life. Також у ТРЦ працюють різноманітні магазини товарів для дому, електроніки, побутової техніки, і навіть Сервісний Центр МВС і Паспортний сервіс. Серед ключових орендарів: Multiplex, Novus, Sport Life, а також магазини Zara, H&M, Nike, Reebok, Comfy, Pandora, Rozetka та інші. Попри значні пошкодження під час ракетного обстрілу у 2022 році, Retroville швидко відновив свою роботу.
River Mall
- Власник: Андрій Шпиг, Олександр Шпиг
- Загальна площа: 140 000 м²
- Парковка: 1320 місць
- Кількість магазинів: 200+
River Mall — найбільший торгово-розважальний центр на лівому березі Києва, розташований на Дніпровській Набережній. ТРЦ вражає сучасним дизайном, де футуристичні форми поєднуються з функціональністю. Фасад будівлі виконаний у темно-сірих і жовто-пісочних відтінках, що нагадують кольори води та набережної. Інтер’єр, зі скляними підлогами, панорамними стелями та органічним поєднанням дерева і скла, має природне освітлення та приховану синю підсвітку.
ТРЦ об’єднує понад 200 магазинів, серед яких 55 бутикiв модного одягу, включаючи відомі бренди H&M, Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Stradivarius, а також спортивні марки — Adidas, Nike, Puma, Under Armour. Особливістю River Mall є концептуальний супермаркет «Сільпо», що поєднує продукти харчування та побутові товари. Відпочити після шопінгу можна в зоні фуд-корту, де розташовані такі ресторани, як Cinnabon, Murakami і Burger Station. Літня тераса є однією з головних родзинок ТРЦ, ідеальне місце для селфі та відпочинку на фоні затоки. Любителі кіно можуть відвідати 10-зальний кінотеатр «Планета Кіно», що має IMAX with Laser та кіноресторан RE’LUX. Для дітей є парк розваг Papashon Kids з лабіринтами, батутами та іншими активностями.
Respublika Park
- Власник: Сергій Толстунов, Віталій Хомутиннік
- Загальна площа: 300 000 м²
- Парковка: 3500 місць
- Кількість магазинів: 300+
Respublika Park — сучасний торгово-розважальний центр на околицях Києва. Центр відповідає останнім тенденціям у сфері комерційної нерухомості, з відкритими та зручними просторами для тривалих візитів. В ТРЦ представлені популярні міжнародні бренди: Zara, H&M, Decathlon, Nike, Reserved, Mango, Pull&Bear, Bershka, Calvin Klein, Adidas та багато інших.
Особливістю Respublika Park є широкий вибір орендарів і різноманітних торгових точок, що пропонують одяг, електроніку, спортивні товари та аксесуари. Одним з основних «якірних» орендарів є кінотеатр Multiplex з 8 залами, оснащеними технологіями IMAX та 3D, а також популярні фудкорти з ресторанами KFC, McDonald’s, Domino’s Pizza, Salateira та кав’ярнями.
Центр також привертає увагу численними розважальними зонами: інтерактивними майданчиками для дітей, парком атракціонів, а також унікальним цифровим парком розваг Neopolis. Однією з основних «родзинок» є АЕРОДІУМ — високотехнологічний атракціон, де відвідувачі можуть відчути невагомість у аеродинамічній трубі. Для відпочинку та релаксації створено громадський простір «Оазис» площею 2000 м² з парком рослин, що дозволяє відвідувачам насолоджуватися гармонією природи в центрі міста.
Gulliver
- Власник: В’ячеслав Ігнатенко
- Загальна площа: 157 400 м²
- Парковка: 750 місць
- Кількість магазинів: 250+
Gulliver — це один із найбільших багатофункціональних центрів Києва, розташований поруч з основними діловими та культурними районами міста. Він поєднує офісні приміщення класу «А» з торгово-розважальною частиною, що займає 10 поверхів. Висота головної башти комплексу — 141 метр. Фасад будівлі виконаний у стилі мінімалізму, з великими скляними панелями. Інтер’єр комплексу представлений просторими відкритими залами, які з’єднані широкими проходами.
ТЦ Gulliver включає понад 250 магазинів, серед яких представлені відомі міжнародні та українські бренди, такі як Zara, Massimo Dutti, Nike, Adidas, Reebok, Pull&Bear, а також супермаркети «Сільпо», «Ельдорадо» та Jysk. Для любителів розваг є кінотеатр з 7 залами, включаючи формат IMAX. Один з ключових елементів комплексу — це боулінг на 24 професійних доріжках від Brunswick, з VIP-зоною для відпочинку та зручними диванами.
Gulliver також пропонує широкий вибір ресторанів та кафе, включаючи міжнародні мережі та локальні заклади. Для тих, хто бажає зайнятися спортом, в комплексі є фітнес-клуб з 25-метровим басейном. Крім того, тут є дитяча ігрова зона та підземний супермаркет на площі понад 9 000 м².
Dream
- Власник: Григорій Корогодський, Олександр Меламуда
- Загальна площа: 160 000 м²
- Парковка: 3000 місць
- Кількість магазинів: 450+
Dream — один з найбільших комплексів столиці. ТРЦ складається з двох частин: Dream yellow і Dream berry. Зовнішній вигляд включає сучасний дизайн та стильний фасад, який підкреслює архітектурні рішення.
Dream yellow включає фешн-магазини таких брендів як H&M, Zara, Pull&Bear, Adidas, New Balance та багато інших. Тут також розташовані магазини техніки MOYO і Цитрус, ювелірні магазини та продуктовий супермаркет «Сільпо». Для розваг на третьому поверсі працюють атракціони, ковзанка, кінотеатр, а також популярний дитячий розважальний комплекс Happy Kid’s Park.
Dream berry зосереджений на товарах для дому, електроніці (Фокстрот, Comfy), меблях (JYSK, English Home) та дитячих товарах. Для малечі на другому поверсі відкритий Fly Park, а для активних — спортцентр Sport Life, скеледром ПІК та танцювальні студії. Унікальним є наявність великих аутлет-магазинів, серед яких Puma та Intersport.
ТРЦ також приваблює відвідувачів завдяки широкому вибору ресторанів, кафе, спортивних та навчальних студій, а також численних операторів розважальних і освітніх послуг: «Планета Кіно», боулінг-клуб BROOKLYN, квест-кімнати Logikum, Лазертаг, школа танців ALL STARS DANCE CENTRE, школа шахів.
На кого чекаємо?
Столична інфраструктура розвивається навіть у воєнний час. Наразі у Києві та прилеглих містах триває активна підготовка до відкриття нових торгово-розважальних центрів, які обіцяють стати ще більш інноваційними та комфортними для відвідувачів.
Ocean Mall
- Власник: Вагіф Алієв
- Загальна площа: 300 000 м²
- Парковка: 4600 місць
- Кількість магазинів: 800+
Відкриття Ocean Mall заплановано в зимовий період 2024-2025 року. Концепція дизайну об’єкта поєднує архітектурні елементи, що символізують океан, з легким і сучасним інтер’єром. Фасад, що нагадує айсберг, гармонійно поєднується з хвилястими лініями Ocean Plaza, створюючи враження плавного переходу між простором і архітектурою. Інтер’єр з тонкими перекриттями, великими прольотами та атріумами підкреслює стиль сучасності й легкості.
ТРЦ розмістить понад 800 магазинів, серед яких будуть бренди світових рітейлерів, зокрема шведський H&M, а також бренди Inditex (Zara, Massimo Dutti, Bershka). Ключовими орендарями стануть IKEA, супермаркет Сільпо та кінотеатр Планета Кіно з лазерним IMAX, який займатиме половину розважальної площі.
Окрему увагу приверне розважальна зона на 30 000 м², де розташуються парк Galaxy з VR-ефектами, світлозвуковий фонтан та кінотеатр преміумкласу із технологією Dolby Vision. Крім того, на першому рівні розмістяться фуд-корти та ресторани у стилі тропічних островів. Для любителів розкоші передбачена Luxury Gallery з флагманськими магазинами преміальних брендів.
Bucha Gallery
- Власник: Олександр Герега, Галина Герега, Тетяна Суржик
- Загальна площа: 97 000 м²
- Парковка: 1052 місць
- Кількість магазинів: немає інформації
Bucha Gallery — амбітний проєкт, який відкриється в 2024-2025 році на Новому шосе. Це один із найбільших торгово-розважальних центрів, реалізований компанією «Епіцентр». ТРЦ об’єднає різноманітні торгові площі та концептуальні відділи, надаючи відвідувачам зручний та сучасний простір для шопінгу та відпочинку.
ТРЦ включатиме торгові зони, ресторани та дитячі розважальні майданчики. Важливим елементом є інтеграція флагманських магазинів мережі «Епіцентр», зокрема великих спеціалізованих відділів для товарів для дому, електроніки та дитячих товарів. Одним із ключових орендарів є продуктовий супермаркет Food Market (2860 м²), а також магазини Intersport, Цитрус, Галерея Деко, дитячий магазин E.PIC, Мультисервіс, Дім води, Аптека 100+.
ТРЦ також включатиме великий дитячий розважальний центр площею 3100 м² та інтегровані зони для сімейного відпочинку. Зокрема, буде створено 10 ресторанів, що пропонуватимуть різноманітні кухні для відвідувачів.
Однією з фішок проєкту стане інноваційне технічне оснащення, включаючи сонячні панелі, зарядні хаби для електромобілів та сучасні укриття.
Green Gallery
- Власник: Олександр Герега, Галина Герега, Тетяна Суржик
- Загальна площа: 96 000 м²
- Парковка: 1100 місць
- Кількість магазинів: немає інформації
ТРЦ Gallery Green планується до відкриття наприкінці 2024 року в селищі Чабани, Київська область. Це буде перший великий торгово-розважальний центр для компанії «Епіцентр» на Київщині, зокрема орієнтований на сімейну аудиторію та створення комфортної інфраструктури для відвідувачів. Проєкт вирізняється ексклюзивними архітектурними та дизайнерськими рішеннями, що створюють унікальну атмосферу для відвідувачів.
Серед орендарів будуть популярні міжнародні бренди: Victoria’s Secret, Famo, Brabrabra, Секунда, а також великий продуктовий супермаркет Food Market площею 3000 кв. м, який включатиме власні ресторани з виходом до озера у внутрішньому дворі ТРЦ. Для спортивних шанувальників відкриються магазини Intersport, а для дітей – E.Pic.
Особливою родзинкою стане сімейний парк розваг Epiland, літня тераса, фонтани, акваріуми та різноманітні зони фуд-корту, серед яких «Львівські круасани», Menya Musashi та кава Brewsel.
Унікальність цього проєкту полягає в інтеграції сучасних сонячних панелей, газових та дизельних генераторів, що забезпечують будівлю автономним енергозабезпеченням. Крім того, в літній період можливе акумулювання та продаж надлишкової енергії.