Banker.Тижневик: що українські банки зробили за минулий тиждень (12-16 вересня)

19 Вересня 2022

Чим жили українські банки протягом минулого тижня, скільки корисного та важливого зробили, як змінилися їхні фінансові показники, яка ситуація з клієнтами, продуктами та відділеннями – про це та інше вони розповідають у рубриці-дайджесті «Банківський тижневик» на Banker.ua.

Головний Telegram-канал банкірів

Пресслужба ОТП Банку:

Минулого тижня ОТП Банк запровадив нарахування відсотків на залишок коштів на рахунках для усіх пенсійних карток Visa «Особлива» та соціальних карток Мastercard з початку вересня. Зокрема це включає можливість отримання додаткового доходу при нарахуванні 5% річних на залишок коштів на картковому рахунку на суму залишку коштів до 50 тис. грн.

Також ОТП Банк збільшив максимальну суму кредиту під заставу депозиту з 1 млн 150 тис. грн до 5 млн грн. Cеред переваг кредиту під депозит є фіксована процентна ставка на весь термін кредиту – 19,99% (комісія за надання кредиту 1,99%), можливість обрати термін кредитування від 30 днів до 12 місяців, а також схему погашення кредиту (ануїтет; платежі, що зменшуються – стандартна схема; щомісячно, погашення тільки відсотків за кредитом, погашення суми кредиту в кінці строку дії). Депозит може бути відкритий у національній валюті, дол. США та євро.

Разом з цим, ОТП Банк запровадив послугу відеодзвінків від преміальних менеджерів Інформаційного центру для преміальних клієнтів. Відеодзвінки проводяться за допомогою застосунку ZOOM у зручний для клієнта час. Якщо у клієнта не встановлено застосунок, менеджери надають допомогу з його встановлення. Послуга є безкоштовною, її можна отримати при зверненні на виокремлену лінію Інформаційного центру: 044 495 05 25, до чат боту у Telegram, Viber, Facebook або до персонального менеджера.

Пресслужба UKRSIBBANK:

UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard почали відкривати консультаційні  зони для підприємців в офлайн-центрах Дія.Бізнес. Експерти банку консультуватимуть підприємців, як відкрити та обслуговувати рахунки, як спростити документообіг за допомогою електронного цифрового підпису, як проводити розрахунково-касові операції за допомогою платіжної картки, як використовувати поточний рахунок для основної бізнес-діяльності тощо.

Також для розвитку професійних навичок українських підприємців, Дія.Бізнес, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard розпочали освітню програму «Фінансист» – серію освітніх лекцій онлайн та офлайн – у центрах Дія.Бізнес, що вже відновили роботу. Лекції будуть корисними як тим, хто лише планує власну справу, так і тим, хто вже має досвід бізнесу. Експерти з різних сфер розповідатимуть про управління фінансами, тенденції розвитку українського підприємництва, технологічні рішення, маркетинг-стратегії та ін. Лекції безкоштовні – послухати їх зможуть всі охочі. Анонси лекцій можна знайти на офіційній сторінці Дія.Бізнес у Facebook.

Співпраця стартує в онлайн-форматі у всій мережі центрів, запуск офлайн наразі – з Тернополя, Ужгорода, Кривого Рогу та Полтави, адже частина центрів з безпекових питань продовжує працювати в онлайн-форматі.

Попри щоденні випробування війною, українські підприємці продовжують свою роботу й прагнуть швидкого відновлення: 61% підприємців не зупинили своєї діяльності, і 53% з них вірять у повне відновлення впродовж одного-трьох років. На цьому шляху їм потрібна підтримка. Саме тому центри підтримки підприємців Дія.Бізнес, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard оголошують про старт тристороннього партнерства, яке відкриє нові можливості для представників малого та середнього бізнесу з різних регіонів України.

Пресслужба Юнекс Банку:

Минулого тижня ми запустили продаж страхових полісів «Зелена карта» у всіх відділеннях Юнекс Банку. Страховим партнером за цим продуктом виступила СК Вусо. Завдяки прямій інтеграції цифрових систем партнера, оформлення полісу відбувається так само швидко, як і в офісі страхової компанії. Це не перший страховий продукт, що його можна придбати у відділеннях Юнекс Банку. Раніше ми запустили продаж полісів КАСКО та автоцивілки.

Пресслужба IBOX BANK:

IBOX BANK удосконалив взаємодію з клієнтами та запустив новий контакт-центр. Головною перевагою нового контакт-центру буде доступ до карткових рахунків, що дозволить ефективно та повноцінно обслуговувати клієнтів банку.

Тепер дізнатись інформацію щодо операцій та переказів ви зможете швидше. Графік роботи центру – з 9:00 до 18:00 без вихідних. З жовтня встановлені години роботи будуть довші – з 9:00 до 21:00 без вихідних.

IBOX BANK разом із Mastercard долучився до акції мережі магазинів Сільпо. Відтак за умовами акції можна отримати втричі більше балів на власний рахунок під час сплати карткою АТ «АЙБОКС БАНК» в мобільному додатку Сільпо за використання QR-коду.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: