«Підкапотне» рішення страхового ринку: як UKASKO Connect стала елементом інфраструктури страхового бізнесу

12 Листопада 2025

Інтервʼю підготовлено для 17 номера журналу Banker — спецвипуску в рамках премії Banker Awards 2025.

За створення нової цифрової інфраструктури страхового ринку, впровадження інноваційних технологічних рішень та формування стандартів автоматизації бізнес-процесів компанія UKASKO отримала визнання у номінації «Найкраще B2B-рішення на страховому ринку» на премії  Banker Awards 2025.

У 2025 році UKASKO демонструє масштабне зростання: кількість партнерів і кабінетів у системі збільшилася більш ніж на 50%, серед користувачів — понад 20 провідних страхових компаній України, банки та брокери. Партнери відзначають зростання продажів на 35–40% у перші місяці після підключення та коефіцієнт повторних продажів до 68%, що стало можливим завдяки автоматизованим нагадуванням і аналітиці в реальному часі.

Важливою перевагою рішення стала інтеграція з державними сервісами: автоматичне підтягування даних про транспортний засіб знизило кількість помилок при оформленні полісів на 27%, а середній час оформлення скоротився до 2–3 хвилин. Такий рівень автоматизації дозволяє страховикам і фінансовим установам підвищувати якість сервісу, забезпечуючи клієнтам просте та швидке отримання страхових послуг.

З повною версією можна ознайомитися в журналі — придбайте тут.

UKASKO Connect — CRM-платформа, яка стала важливим елементом інфраструктури страхового ринку — його «підкапотним» бекендом. Створена як відповідь на складні паперові процедури, сьогодні вона забезпечує автоматизацію для страховиків, посередників — агентів та брокерів. Мало хто знає, але значною мірою завдяки insurtech-рішенню UKASKO Connect оформлення полісів займає до 2–3 хвилин. У 2025 році команда розробників UKASKO Connect отримала відзнаку Асоціації українських банків «Insurtech-прорив року» та увійшла до її складу. Про шлях B2B-сервісу — CEO команди UKASKO Connect Ярослав Льоля.

— Ярославе, як виникла ідея UKASKO Connect і в чому полягає унікальність вашої пропозиції?

— Рішення UKASKO Connect народилось як відповідь на потребу страхового ринку. Кожний в команді, яка створювала платформу, мав досвід у страхуванні і щодня бачив тривалі паперові процеси, спроби IT-підрозділів їх автоматизувати. Ми на власні очі бачили цей «біль нашого потенційного клієнта» й вирішили підійти до завдання інакше: не надбудовувати щось над існуючими процедурами та IT-інфраструктурою, а заново їх переосмислити.  Спочатку це був онлайн-сервіс, а згодом він еволюціонував у відкриту CRM-платформу.

Сьогодні UKASKO Connect — це інфраструктурне B2B insurtech-рішення, повний цикл CRM-супроводу: від первинної взаємодії зі страхувальником до контролю договорів, пролонгацій, комісій і аналітики. Страховику чи будь-якому іншому оператору страхового ринку достатньо інтегрувати наш API або підключити CRM-кабінет свого агента.  Не потрібні додаткові елементи IT-інфраструктури чи витрати на сервери — все працює у хмарі, що дозволяє користувачам абсолютно різного масштабу швидко отримувати результат.

— Як саме UKASKO Connect допомагає бізнесу і які інструменти допомагають досягати цього?

— Ключова цінність insurtech-продукту UKASKO Connect для партнерів — це поєднання швидкості й контролю. Автоматизація продажів забезпечує їхнє середнє зростання у перші місяці після підключення до 40%. Пролонгації та повернення страхувальників — повторні продажі зростають до майже 70% завдяки автоматичному контролю строків і нагадуванням агентам. CRM відстежує виплати й показує доходи агентів та брокерів.

UKASKO Connect — це і широкий спектр опцій зручності. Наприклад, у сфері автострахування оператору автоматично підтягуються дані держсервісів про транспортні засоби, що прискорює оформлення полісів до 2-3 хвилин, а часто — в один клік.  Ще одна цікава опція — вона ж і конкурентна перевага користувачів UKASKO Connect — партнери мають аналітику про статистику попиту,  конверсії,  регіональний розподіл тощо,  що допомагає їм коригувати бізнес-стратегії.  Ці елементи і є наша унікальна пропозиція в ніші insurtech B2B‑продуктів.

— Як UKASKO Connect оцінює свою роль у диджиталізації страхового ринку?

— Найцінніша оцінка — це визнання користувачів і експертів. У 2025 році UKASKO Connect отримав премію АУБ «Insurtech-прорив року» та увійшов до її складу. Тепер — Banker Awards у номінації «Найкраще B2B-рішення на страховому ринку». Це підтверджує наш системний внесок у диджиталізацію, інфраструктурну роль UKASKO Connect. Ми бачимо себе технологічним бекендом страхового ринку — таким собі інфраструктурним «підкапотним» В2В-рішенням для страхового ринку, технологічним бекендом, який забезпечує масштабованість операцій, їхню автоматизацію і прозорість.

Наша роль — дати страховикам та іншим провайдерам страхових сервісів сучасний інструмент для розвитку та зростання. Наш сервіс інтегрований із держсервісами МВС,   МТСБУ та «Дією» — це дозволяє миттєвий підбір і оформлення поліса за номером авто, автоматичну перевірку чинності поліса за номером договору чи номерним знаком,  а для страхувальника — автоматичне відображення його полісів в «Дії».

Запропонований нами ринку інструмент диджиталізації має ще один дуже корисний для галузі ефект: автоматизація та зниження ролі «людського фактору» зменшують не лише час оформлення, а й кількість помилок на третину — це підвищує якість виплат і врегулювань.   А з цим — рівень довіри клієнтів до кожного конкретного страховика і ринку загалом.

— Які маркетингові чи фінансові інструменти ви пропонуєте партнерам, формуючи їхню лояльність?

— UKASKO Connect має принципово унікальні драйвери лояльності. Для B2B-ринку і для інфраструктурних рішень критичні стабільність і прозорість зростання, які користувачі отримують від нашої CRM-платформи. Страхова компанія отримує зростання продажів без роздування штату та витрат на IT-інфраструктуру, посередники та агенти — кращі комісії й зручний інструмент роботи, а кінцевий клієнт-страхувальник — швидкий і зрозумілий сервіс.  Саме це й формує лояльність партнерів.

Ми бачимо можливість не лише зростати в Україні, а й стати міжнародною insurtech-платформою з українським корінням

— Як у UKASKO Connect реалізована підтримка партнерів?

— Завдяки принциповому зростанню якості державного регулювання страхового сектору, зокрема й провідної ролі Національного банку України в цьому процесі, на ринку залишаються найбільш надійні та прозорі оператори з чіткими бізнес-моделями і стратегіями зростання. Завдяки такому підходу на ринку залишаються професіонали,  і ми, ставлячи у своїй роботі на перший план відповідність вимогам НБУ, допомагаємо їхньому професійному зростанню. Кожен новий партнер проходить перевірку документів перед приєднанням до UKASKO Connect, отримує допомогу для внесення до реєстру страхових посередників НБУ,  повну професійну підтримку в роботі чи підготовці до неї.  Ми допомагаємо своїм партнерам пройти кожний крок — від правильного оформлення пакета документів для регулятора до консультації і супроводу на кожному етапі їхньої роботи.

Платформа забезпечує партнерам навчання: від регуляторних вимог і ринкових стандартів до практичних навичок роботи з клієнтами та детального вивчення страхових продуктів. Для комфортної роботи в CRM UKASKO Connect ми підтримуємо партнерів оновленими матеріалами, консультаціями та роз’ясненнями. Це дозволяє формувати професійну спільноту страховиків. Ми переконані: саме такий підхід — підготовка, навчання і підтримка — ключ до розвитку прозорого якісного страхового ринку України.

— Які B2B-можливості ви бачите найбільш перспективними на 2026 рік?

— Ми бачимо три ключові вектори розвитку. Штучний інтелект — уже впроваджуємо відповідні рішення у скоринг для страхових компаній, обробку заявок і рекомендацій, щоб мінімізувати людський фактор і прискорити процеси. Безшовна інтеграція — ще більш зручні модулі для партнерів та користувачів UKASKO Connect. Як універсальний insurtech-проєкт бачимо можливості розвитку і поза межами України, насамперед у ЄС — наші продукти відповідають міжнародним вимогам, а в окремих аспектах перевершують наявні європейські аналоги цифрової інфраструктури.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: