Якісний сервіс на кожному етапі: які цілі ставить перед собою ОКСІ БАНК

08 Листопада 2023

Ігор Фісун, акціонер ОКСІ БАНКУ, в інтерв’ю Banker.ua розказав, з якими викликами довелося стикнутися банку протягом останніх років, що допомагає підтримувати активний розвиток, наскільки важливо забезпечити клієнтів усіма необхідними послугами, а також які перспективи відкриваються перед банком уже зараз.

Інтерв’ю підготовлене для десятого номеру журналу Banker.

Головний Telegram-канал банкірів

— Пане Ігоре, ОКСІ БАНК надає українцям класичні банківські послуги вже протягом 15 років. І звісно, за цей час було безліч непростих викликів. Як банку вдається їх долати, та які завдання ставите перед собою?

— Дійсно, за довгі роки ми маємо успішний досвід проходження фінансових криз, пандемії COVID-19, повномасштабного  вторгнення тощо. Тому ми вже загартовані та готові до будь-яких труднощів.

Наразі ми маємо виважений план щодо подальшого розвитку банку.  В тому числі, розуміємо, наскільки важливою сьогодні є діджиталізація фінансових послуг, тому плануємо покращувати наш мобільний додаток  та додавати  нові  онлайн-послуги.

— Окрім цього, на початку травня поточного року ви також відкрили в Києві на Подолі нове відділення по вулиці Межигірській. Наскільки складно це було реалізувати, і чи були сумніви щодо відкриття відділення під час повномасштабного вторгнення?

— Так, сумніви були. Ми розуміли, що можуть бути різні складнощі, допускали, що підготовчі процеси можуть затягнутися. Але, повертаючись до нашої мети забезпечити клієнтів якісним сервісом, ми зважилися на цей крок. І завдяки злагодженій роботі команди та чіткому плану дій відкриття відділення відбулося в заплановані строки.

Одними з ключових завдань при цьому був вибір місцерозташування, оскільки важливо бути ближчими до клієнтів, а також забезпечення безперебійної роботи відділення за будь-яких надзвичайних умов. Наразі ми щомісячно аналізуємо роботу цього відділення, та з упевненістю можу сказати, що це було правильне рішення.

Також, нещодавно ми розмістили один з наших банкоматів у центрі Києва по вул. Хрещатик, 8. Відтепер клієнти усіх банків, можуть зняти готівку 24/7 в  банкоматі АТ «ОКСІ БАНК».

— До речі, щодо роботи команди. Яких трансформацій вона зазнала? Чи доводилося скорочувати співробітників АТ «ОКСІ БАНК» протягом останніх двох років?

— Ми нікого не скоротили, а, навпаки, збільшили штат, особливо головного офісу. На початку повномасштабного вторгнення були певні труднощі з кадрами, але не через скорочення. На той момент частина працівників переїхала до більш безпечних областей України. Особливо це стосується співробітників відділень у Харкові. На сьогодні всі відділення працюють у звичному режимі та повністю укомплектовані.

Згодом виникла необхідність у розширенні штату, а саме профільних керівників для реалізації важливих проєктів для банку.

Варто зауважити, що наш головний офіс знаходиться у Львові, завдяки чому наші клієнти безперебійно отримують повний комплекс банківських послуг.

— В ОКСІ БАНКу значна кількість цікавих партнерських програм. Наприклад, нещодавно ви реалізували  проєкт із платіжним сервісом EasyPay. Чим це може бути корисним для ваших клієнтів?

— Ми почули побажання наших клієнтів та розширили мережу поповнення карток нашого банку, тож тепер миттєві поповнення карткового рахунку доступні у близько 19 500 терміналах EasyPay. Зарахування коштів на картковий рахунок відбувається миттєво та без зняття додаткової плати з клієнта за отримання послуги.

— Ви також успішно завершили проєкт з отримання статусу Принципал у міжнародній платіжній системі Mastercard. Які переваги при цьому отримав банк?

— Насамперед, це зменшення комісійних витрат на обслуговування кожної транзакції, які раніше ОКСІ БАНК сплачував банкам-спонсорам у статусі афілійованого партнера. Тепер ми проводимо прямі розрахунки безпосередньо з МПС Mastercard, що забезпечує контроль над такими операційними процесами, як обробка транзакцій, визначення тарифів і комісійних витрат, а також встановлення внутрішніх правил та стандартів.

По-друге, банк отримав більший рівень довіри як з боку наявної бази клієнтів, так і від нових клієнтів, з якими раніше було важче домовитись та залучити на обслуговування до банку.

По-третє, це розвиток, надійність і безпека, що є важливими для наших клієнтів, власників карток, торговців та інших партнерів. Із розвитком технологій змінюються пристрої та способи оплати, тож ми постійно прагнемо впроваджувати інновації, щоб забезпечувати надійність електронних платежів.

Із розвитком технологій змінюються пристрої та способи оплати, тож ми постійно прагнемо впроваджувати інновації, щоб забезпечувати надійність електронних платежів

— Не менш важливим  для банку є корпоративний сектор. Як ви підтримуєте бізнес-клієнтів?

— Наразі ми вдосконалюємо наш клієнт-банк для юридичних осіб, оскільки хочемо, щоб клієнт більшість операцій міг виконувати в декілька простих дій. Також АТ «ОКСІ БАНК» нарощує кредитування юридичних осіб та активно надає банківські гарантії.

— Щодо гарантій — це доволі затребувана послуга для бізнесу. Як клієнт може їх отримати?

— Із клієнтами працюють наші фахівці, які мають багаторічний досвід в оформленні гарантій. Для цього знадобиться мінімальний пакет документів. Причому клієнт отримує супровід на кожному етапі: консультація при заповненні документів та розміщенні на сайті Prozorro. Підписати документи можна за допомогою КЕП, тобто кваліфікованого електронного підпису, завдяки чому оформлення гарантії можливо дистанційно.

До того ж, оформити їх можна навіть без відкриття рахунку в нашому банку, але зазвичай, коли клієнт бачить нашу клієнтоорієнтованість, то переходить на комплексне обслуговування, і це свідчить про те, що ми рухаємося в правильному напрямі.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: