Маркетингові активності ПУМБ здобули срібло та бронзу міжнародного конкурсу MIXX Awards

Конкурс щороку відзначає найяскравіші digital-кампанії та креативні ідеї з усього європейського простору.

Журі — провідні представники корпоративного маркетингу та рекламної індустрії. У 2025 році участь у конкурсі взяли 354 кейси, але лише 54 з них отримали відзнаки.

Серед переможців — глобальні маркетингові кампанії, міжнародні бренди, провідні українські компанії та рекламні агентства.

Завдяки кампанії «Банк, тільки вигідний», ПУМБ отримав бронзу у найпрестижнішій категорії А — Brand Awareness & Positioning.

Ще один кейс ПУМБ, присвячений роботі в соціальних мережах, здобув срібло в номінації «Кросплатформенна кампанія в Instagram».

Крім того, банк увійшов до чотирьох шорт-листів у номінаціях:

  • «Інформаційна кампанія»
  • «Кросплатформенна кампанія»
  • «Перформанс»
  • «Відеореклама»

Головні критерії оцінювання журі — не лише креативність і візуальні рішення, а насамперед вплив, стратегічність та ефективність комунікації бренду.

ПУМБ системно інвестує в маркетинг, який ґрунтується на даних, аналітиці, прозорій комунікації та орієнтації на реальні потреби клієнтів.

Детальніше про креативний конкурс та Mixx Awards — читайте тут.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)