Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Маркетингові активності ПУМБ здобули срібло та бронзу міжнародного конкурсу MIXX Awards
Конкурс щороку відзначає найяскравіші digital-кампанії та креативні ідеї з усього європейського простору.
Журі — провідні представники корпоративного маркетингу та рекламної індустрії. У 2025 році участь у конкурсі взяли 354 кейси, але лише 54 з них отримали відзнаки.
Серед переможців — глобальні маркетингові кампанії, міжнародні бренди, провідні українські компанії та рекламні агентства.
Завдяки кампанії «Банк, тільки вигідний», ПУМБ отримав бронзу у найпрестижнішій категорії А — Brand Awareness & Positioning.
Ще один кейс ПУМБ, присвячений роботі в соціальних мережах, здобув срібло в номінації «Кросплатформенна кампанія в Instagram».
Крім того, банк увійшов до чотирьох шорт-листів у номінаціях:
- «Інформаційна кампанія»
- «Кросплатформенна кампанія»
- «Перформанс»
- «Відеореклама»
Головні критерії оцінювання журі — не лише креативність і візуальні рішення, а насамперед вплив, стратегічність та ефективність комунікації бренду.
ПУМБ системно інвестує в маркетинг, який ґрунтується на даних, аналітиці, прозорій комунікації та орієнтації на реальні потреби клієнтів.
Детальніше про креативний конкурс та Mixx Awards — читайте тут.
Коментарі (0)