Дуже довго і дуже повільно!

Це мабуть все про «німецький» сервіс.
Його величність бюрократія.
Співпрацюю з банком понад 14 років, надійний, зрозумілий, все гаразд, але доти, поки тобі не доведеться щось змінити. А останнім часом комунікація з клієнтами і компетентність співробітників ще й погіршилася, м’яко кажучи.
Ситуація.
Вирішили в березні 2024 дистанційно (через електронні сервіси) змінити розпорядників рахунків по 3-х компаніях, оскільки уповноважені люди перебувають в різних містах країни і дуже складно з’явитися у відділення всім одночасно в одному місці. Банк декларував, що така можливість є. Ми ініціювали цю процедуру 13 березня 2024, то заледве завершили по одній з трьох компаній аж 08 травня 2024.Це без малого 2 місяці!!! А по двох інших компаніях епопея ще триває. Зрозуміло, що перелік документів не з одного пункту, але вичерпний і усі ж засоби перевірки і доступу є: і установчі, і ЄДР, і протоколи, накази, паспорти, і ЄЦП та КЕП, і бенефіціари, і анкети фінмоніторингу, і зв’язків з країною агресором, і всі особи раніше ідентифіковані в банку.
Та диявол криється в деталях, компетенції у фахівців НЕМАЄ, працюють шаблонно і прямолінійно, не вникають, немає швидкої комунікації, зворотній зв’язок на наші листи відсутній, буває, тижнями. Ні листів, ні дзвінків. Декілька разів дали неправильні/неточні інструкції, що і як підписати та завірити. Для чогось вимагали документи про звільнення попередніх уповноважених осіб, хоч як на мене достатньо лише про призначення нових осіб і витяг з ЄДР.
Робіть щось з цим! Це не рівноцінний обмін і не той рівень сервісу за який ми платимо «німецькому» банку.

Коментарі (0)