Монобанк дискримінує громадян України!

Вже не вперше стикаюсь з дискримінацією з боку Монобанку. І я, і мої батьки, також всі мої знайомі страждають від дискримінації цим банком, бо не мають ІПН. Стоїть офіційна відмітка від податкової служби України в паспорті, написана офіційна відмова. З усіма банками все в порядку, тільки в Монобанку проблема дописати програмно можливість замість ІПН реєструвати людину за серією і номером паспорту.

Сьогодні з татом стикнулись з проблемою знову. Відкрив тато ФОП. Всім банкам підтягло одразу інформацію і почали пропонувати послуги, але так, як є приватний рахунок в Монобанку і вважали цей банк найбільш просунутим, не дивлячись на вмовляння бухгалтера фірми відкрити рахунок в іншому банку (не називаю в якому, щоб не було реклами), вмовили її відкрити в Моно. Але сьогодні при спробі відкрити рахунок ФОП нам банк написав, що без ІПН ми цього не зробимо. Служба підтримки абсолютно безкорисна, стандартні фрази, щоб клієнт відчепився – “проблема вирішується”, “коли питання вирішиться – повідомимо” і т.п. Але проблема існує вже багато років! Навіть пройти авторизацію, щоб підписати петиції – неможливо з МОНО. З іншими банками можна, з моно ні.

І вишенька на торті – татові банк заблокував картку приватну. Аргумент – третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.

По факту служба підтримки не тільки абсолютно не допомогла з вирішенням проблеми, а ще й створила додаткові проблеми з блокуванням рахунків.

Дуже розчарована в цьому банку. Відкриємо рахунок ФОП у інших, які не дискримінують громадян України, які законно користуються серією і номером паспорту замість ІПН.

Коментарі (0)