Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Найгірший досвід із ПриватБанком. Повна байдужість до військових.
Звертався до підтримки ПриватБанку з проханням зняти ліміт на отримання переказів — ситуація критична, мова йшла про терміновий збір коштів на авто для військових. Збір закривається, кожна хвилина важлива. Всі пояснення, емоції, прохання, навіть погрози — були проігноровані. У відповідь — шаблонні фрази, нуль співпереживання і стандартне “до 24 годин”.
На війні немає 24 годин. Є або зараз, або ніколи.
Пояснення, що йдеться про життя наших воїнів, теж нічого не дали. Банку просто байдуже. Технічно “немає можливості”, людяності — теж.
Замість підтримки — сухі смайлики в чаті. Невже це рівень обслуговування в Україні, що воює?
Я більше не хочу бути клієнтом ПриватБанку. І точно не рекомендую тим, хто зараз на фронті чи займається волонтерською діяльністю.
Коментарі (0)