робота Маріупольського відділення

Мав нещастя зіткнутися з діяльністю працівників Укргазбанку Маріупольське відділення. Гірше поводження з клієнтами я за все життя ще жодного разу не зустрічав. Я зі своєю дружиною 5.01.2017 звернувся в Маріупольське відділення банку з приводу виплат Фондом гарантування вкладів по банку ТРАСТ. У цей день нас категорично відмовилися прийняти, так як нібито спочатку потрібно зареєструватися в обов’язковому порядку в контакт-центрі банку, де призначать час, коли ми зможемо отримати свій вклад.
Ми звернулися в контакт-центр і нам призначили час на 06.01.2017 на 13-00.
06.01.2017 ми прибули в Маріупольське відділення банку в 12-40, щоб не запізнитися до призначеного часу. І після цього прочекали 5 годин поки нас прийняв оператор. Прийом проводили всього 2 оператора, і це при тому, що в цьому відділенні повинні отримувати виплати половина області. При цьому якщо клієнт погоджувався залишити хоч невелику частину в Укргазбанку то йому оформляли депозит, а решту суми відразу ж видавали на руки. Ті ж хто не хотів оформляти депозит в Укргазбанку сидів і чекав невідомо чого. Деякі люди, з їх слів, очікували з 9 години ранку. Було сказано, що в касі немає грошей, і повинні отримати підкріплення, після чого гроші видаватимуть. Однак при цьому, як я вже вказував раніше, якщо клієнт погоджувався залишити хоч невелику частину в Укргазбанку то йому оформляли депозит, а решту суми відразу ж видавали на руки, навіть якщо ця залишкова сума була більше ніж у тих хто очікував з самого ранку. Цікаво як так вийшло, що для одних гроші є, а для інших немає.
У 15-00 прибуло підкріплення в касу, проте ніхто гроші так і не почали видавати, сказали, що необхідно зробити інкасацію, але при цьому продовжували видавати гроші тим хто залишав хоч невелику частину своїх виплат в Укргазбанку.
Тільки в 16-30 нас прийняв оператор, з’ясував, що ми не будемо оформляти вклад в Укргазбанку, зробив ксерокопію паспорта і відправив нас очікувати незрозуміло навіщо, поки звільниться другий оператор. Нам не був виписаний навіть ордер на отримання нашого внеску, хоча тим хто оформляв депозит на частину своїх коштів в Укргазбанку, даний оператор сам, без допомоги другого оператора, оформляв і договору та платіжки на видачу грошей.
Я до останнього часу мовчки очікував, коли ж нам видадуть наші гроші, проте бачачи, що цього найближчим часом ніхто робити не збирається, почав обурюватися скільки вони ще збираються знущатися над людьми.
У 16-45 я звернувся до начальника відділення, щоб він пояснив поведінку своїх співробітників, і чому таке ставлення до клієнтів. На що він мені відповів, що гроші нібито не видають тому що необхідно провести інкасацію щоб знати скільки грошей в касі. На моє запитання, що день в касу підвезли ще в 15-00 і майже за 2 години інкасацію давно вже провели він нічого не відповів. На питання чому оператор який нас приймав, після 5 годин очікування, ніяких документів, окрім ксерокопії паспорта не оформив, я теж не отримав відповіді. Я сказав, що хочу написати скаргу, на працівників даного відділення, і отримав відповідь з посмішкою на обличчі, що можу писати що хочу і куди хочу, подумаєш трохи посварять і на цьому все закінчиться. Тобто начальник Маріупольського відділення Укргазбанку вважає, що він може робити що хоче, і за це йому зовсім нічого не буде. Я попросив його представитись, щоб я міг написати скаргу. На моє прохання я отримав категоричну відмову, що це конфіденційна інформація і він її мені не зобов’язаний відкривати. Цікаво з яких це пір прізвище офіційної особи стала секретною інформацією. Я спробував йому пояснити, що в даному випадку він є офіційним представником керівництва банку і не має права приховувати своє прізвище, однак він так її і не повідомив. У підсумку я не зміг написати скаргу в самому відділенні банку.
І тільки після цього в почали видавати гроші всім хто очікував, в тому числі і тим хто очікував з 9 ранку.

Коментарі (0)