Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Ставлення банку до клієнтів під час карантину
Огидний банк. За 2 роки спілкування з ними подібне сталося вперше. На листи відправлені на електронну скриньку не відповідають, заяви вчасно не розглядають і зворотного зв’язку не дають.
Заяви на кредитні канікули приймають, однак зворотного зв’язку не дають, по телефону несуть просто маячню і брехню. Дуже не люблять коли їх по телефону на цьому ловиш.
Саме ця ситуація з карантином, його наслідками, показала мені наскільки це гнилої банк по відношенню до своїх клієнтів.
Судячи з усього керівництву банку більш цікаво займатися своїми справами. а не контролювати роботу окремих персонажів.
Не раджу цей банк ні для отримання кредитів. ні для роботи для бізнесу (якщо вони так працюють з людьми, то краще не знати, як вони роблять свої “послуги” бізнесу.
Коментарі (0)