Ставлення до клієнтів

Сьогодні закрила всі рахунки в Приваті після більше 10 років користування. А все тому, що вчора подзвонив якийсь Денис (номери 0567362311, 0567362192, 0567362104) і в зверхньому тоні говорив мені про прострочення заборгованості (аж 200 грн!), яке в мене було вперше. Але звучало так, ніби мене відчитують і я школярка яка взяла собі кредит на чіпси і не розуміє, що треба вчасно повертати. Навіть коли я двічі сказала, що внесу платіж завтра, він продовжував тиснути, ніби йому приносить задоволення принижувати. Сьогодні закрила повністю ліміт, картку виплат і кредитку. Я такого ставлення не терплю, могли би написати лист, зробити штраф, але оця розмова… Це було занадто, як відрізнити вас від колекторів?

Коментарі (0)