Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Обслуговування
Заблокували кошти
Сьогодні моя мати, 56, ВПО із Запорізької області, зараз проживаємо у м. Полтава, зіткнулася з проблемою. Їй заблокували кошти, її особисті збереження, які вона зберігала у формі віртуальних активів та згодом конвертувала у гривню на карту цього «чудового» Сенс Банку. Наразі Банк не надає жодних підтверджуючих документів та пояснень з приводу даного блокування, лише поверхні усні відмовки, в тому числі «очікуйте 20 днів на відповідь». При тому, що нами надано пояснення та докази, щодо цих коштів, а також висловлена повна готовність до співпраці задля вирішення цього житеважливого питання. Але тишина. Маю надію, поки що. Отже, перед тим, як розміщати кошти в цьому банку, подумайте, чи є в цьому сенс?
Коментарі (0)