Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
жахливий банк
Мала депозит у РВС. Він закінчився, гроші повернулися на картку (уточню, їхнього ж банку). Зауважу, що в інших банках, які цінують клієнтів, перед закінченням строку депозиту нагадують про це, і пропонують допомогу у разі бажання переукласти депозитну угоду. Це в пристойних та цивільних банках, але не тут (((. Вирішила доповнити суму та відкрити новий депозит. Зателефонувала на «гарячу лінію» (яка, до речі позиціонується на сайті банку як 24/7), але відповіді не отримала — хотіла зробити все вірно з підтримкою оператора. Написала у чат-бот із запитаннями, як краще поповнити картку з іншої своєї!!! картки. Відповіли, що переказом чи через IBAN. Зауважу, без деталей і докладної відповіді на питання. ЩОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ВАРТОСТІ ТАКИХ ПОСЛУГ НІ В ЛИСТУВАННІ, НІ З ПОСИЛАННЯМ НА САЙТ, НЕ НАДХОДИЛО. В результаті перевела велику суму через IBAN, вдень відкрила у відділенні депозит. Процес відкриття заслуговує на окрему розповідь, бо ТАК ДИВНО в жодному банку мене ще не обслуговували. В результаті виявилося, що зняли комісії в розмірі 2000 грн за переказ МОЇХ коштів на МІЙ депозит. Підкреслю, що жодного разу не звучала інформація, що це платна послуга, на сайті (після всього) інформацію знайти не вдалося. Після скандалу УСНО пообіцяли виправити ситуації, а одночасно дзвінком з головного офісу пообіцяли розібратися і вибачилися (вибачення вартістю 2000 грн)))). Поки що нічого не зроблено, йдуть відписки. КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК. Доповню чи виправлю цей відгук за результатами розгляду моєї скарги.
Коментарі (0)