Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Зникли гроші, які були перераховані мобільному оператору
20 травня 2024 в 12.59 поповнив свій мобільний телефон карткою банка Кредит Дніпро на суму 790 грн. Транзакція пройшла успішно, про що свідчить квитанція про сплату. Коли гроші не надійшли мобільному оператору в 15.36 подзвонив в кол центр, та описав проблему. Отримав відповідь, що шукайте гроші у Київстара. Витратив 1.5 години на розмови з моб.оператором, гроші не знайшли, звертайтесь до банку. Знову в 17.02 набираю кол центр, та отримаю вже іншу відповідь, що проблема дійсно у банка і заявка передається до технічної підтримки. Постає питання, чому перший дзвінок був по суті проігнорований оператором і я втратив зайвий час… Оператор обіцяла швидко вирішити та особисто передзвонити мені. Чекав довго… в 22.32 втрете дзвоню в кол центр та отримаю відповідь, що моїм питання займуться завтра на протязі дня і ніяких гарантій. А я розраховував на ці кошти сьогодні.
Коментарі (0)