У Києві відбулася церемонія нагородження премії Banker Awards 2025

Banker Awards 2025 – престижна премія від видання Banker.ua, яка відзначає лідерів українського фінсектору та бізнесу.

У середу, 1 жовтня, в КВЦ «Парковий» у Києві відбулася грандіозна церемонія нагородження премії Banker Awards 2025. Захід зібрав більше ніж 200 гостей із найрізноманітніших напрямків фінансового сектора і бізнеса.

Переможців нагороджували у п’яти категоріях: банки, страхові компанії, фінансові компанії та платіжні рішення, девелопмент та інші бізнеси. Загалом 40 лауреатів отримали свої нагороди за видатні досягнення протягом року.

Під час вечора також відбулася офіційна презентація спецвипуску журналу Banker, присвяченого Banker Awards 2025. У ньому зібрані інтерв’ю з переможцями, кейси, аналітика та історії, які розкривають, як лідери галузей трансформують фінансову й бізнес-екосистему країни.

Генеральним партнером премії цього року стала платформа великих даних VKURSI. Золотий партнер – юридична компанія VB Partners, Срібний партнер – ПУМБ, Бронзовий партнер – Київстар Бізнес.

Гості мали можливість не лише стати частиною урочистої церемонії – після офіційного нагородження на них очікував вишуканий фуршет, активний нетворкінг у бізнесовому форматі.

А наприкінці вечора на гостей чекав яскравий виступ переможниці Євробачення-2016, лауреатки Шевченківської премії 2024 року, академіка «Греммі» JAMALA. Вона не лише вразила гостей неймовірним голосом, але й привітала присутніх зі здобутками, а команду Banker.ua – з пʼятиріччям друкованого журналу Banker.

Вечір став не просто церемонією, а й ефективною платформою для нових знайомств, визнання лідерів та натхнення на подальші звершення. Ознайомитися з повними текстами інтерв’ю переможців, крім друкованого журналу, можна буде також на сайті Banker.ua – стежте за анонсами!

Довідка:

Banker Awards 2025 – це щорічна премія від редакції Banker.ua, яка відзначає банки та компанії, що уособлюють розвиток, стійкість і сміливість українського бізнесу.

Методологія премії базується на поєднанні ґрунтовної аналітики та прозорих критеріїв. При відборі переможців редакція спиралася на дані з відкритих джерел: Національного банку України, МТСБУ, SME Banking Agency, рейтингових агентств, а також на інструменти YouControl. Важливою складовою стали моніторинг відгуків клієнтів на популярних цифрових платформах і аналіз інформації, яку банки та компанії надавали безпосередньо редакції. Такий підхід дозволив оцінити не лише цифри й показники, а й те, як бізнеси взаємодіють зі своїми клієнтами та суспільством загалом.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)