Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Insurtech як сервіс: платформа UKASKO дає змогу заробляти фінансовим установам і страховикам та сотні мільйонів кав’ярням і таксі
Українська insurtech-платформа UKASKO, що є одним із флагманів диджиталізації страхового ринку, відкриває нову логіку монетизації для бізнесу: від великих банків, страховиків, мережевих компаній до малих підприємців і навіть кав’ярень. Модель «страхування як сервіс» дозволяє партнерам інтегрувати страхові продукти через API, отримуючи додаткові доходи без створення внутрішньої страхової інфраструктури та інвестицій в неї.
«Це може бути сервіс, який миттєво вбудовується у клієнтський вау-досвід. Підприємець не обов’язково має бути страховиком, вивчати та впроваджувати відповідні процеси. Просто інтегруєте страховий модуль у свій бізнес — і вже заробляєте, адже пропонуєте клієнтам додаткову цінність, раціональний та емоційний зв’язок із брендом і сервісом. Insurtech — це платформа взаємодії, а не тільки страховий продукт», — розказав в інтерв’ю журналістам CEO insurtech-платформи UKASKO Ярослав Льоля.
У її партнерській мережі понад 20 страхових компаній, включно з такими гігантами, як INGO, ТАС, ВУСО, USG, «Княжа», «Оранта», фінансові установи, а також більш ніж 2000 бізнес-партнерів і 4000 агентів по всій країні. Сума виплачених insurtech-платформою UKASKO комісій перевищила 600 млн грн.
За словами її CEO, технологічна платформа працює як хмарний бекенд для страхових і суміжних бізнесів: дозволяє інтегрувати модуль страхування через API, підвищити продажі й оптимізувати витрати. Партнери отримують доступ до CRM-системи управління страховими операціями, аналітики, систем обліку та звітності. Саме це зробило платформу популярною для фінансового та нефінансового секторів.
«Ми маємо надзвичайно широкий спектр компаній і сервісів нефінансового і нестрахового профілю. Ними можуть бути, наприклад, автозаправки й автосервіси, служби таксі, кав’ярні, інтернет-магазини — це широке коло дуже різних бізнесів, які можуть монетизувати додаткову цінність через комісії. І, нарешті, UKASKO працює з індивідуальними агентами, які можуть будувати власний мікробізнес на базі нашої платформи. У цьому й полягає наша сила: ми однаково зручні і для великого банку чи страховика, і для малого підприємця», — пояснив Ярослав Льоля.
Модель insurtech як сервісу від UKASKO є визнаною складовою нової архітектури фінансових ринків України. UKASKO здобула відзнаку Асоціації українських банків як «Insurtech-прорив року», що закріпило її статус як елементу інфраструктури екосистеми фінансових сервісів.
Наступний етап розвитку — масштабування: ще глибша автоматизація, ШІ-інструменти для скорингу, обробки заявок і рекомендацій, ще більша безшовність для сумісності з e-commerce-системами, щоб запускати страхові продукти буквально на льоту — без технічних бар’єрів, з мінімальним втручанням і мінімальними інвестиціями.
Перспективний напрям — міжнародна експансія. «Наші продукти відповідають вимогам європейського ринку, тому ми маємо великий потенціал для масштабування, причому не як локальний гравець, а як міжнародний та європейський insurtech із українським корінням», — заявив CEO UKASKO.
Платформа має значний досвід взаємодії з міжнародними страховиками — добре знає їхні стандарти та вимоги. А нещодавно UKASKO представляла український insurtech на зустрічах із Єврокомісією, Європарламентом, Євроцентробанком та Європейським інвестбанком.
За словами Льолі, це була не просто презентаційна місія, а взаємна валідація з європейськими інституціями: «У процесі взаємодії з іноземними інституціями та бізнесом ми бачимо, що продукти UKASKO не просто відповідають міжнародним або європейським бізнес-стандартам чи сервісу — часом наші рішення перевершують наявні на їхніх ринках елементи цифрової інфраструктури».
Коментарі (0)