
Доросле життя: як ПУМБ чесно говорить про користування кредитними продуктами

Держборг б’є рекорди. Але навантаження контрольоване…

П’ять «кутів» Закону про лобіювання в Україні: критика і переваги

Психологія грошей: як весна впливає на фінансову поведінку українців

Довіра як капітал: що визначає успіх сучасного СЕО
Фінансові новини
Підпишіться на наш telegram-канал
ПідписатисяКращі пропозиції місяця



Відгуки про банки
шахраї
відкрив депозит. під кінець строку захотів закрити але закрити можна тільки коли закінчиться період. пролонгація стоїть автоматично в додатку вона не знімається хоча колл центр каже що за 5 днів можливо убрати але додаток це не дозволяє. так що якщо не встигли наступного дня після закінчення строку депозита закрити в додатку або приїхати особисто у відділення то банк сам забере знов ваші грошики і
Списання коштів
Банк вирішив випустити мені без моєї згоди нові картки. Старими картками я користувався, в тч для послуг в інтернеті, все було ок, якщо грошей не вистачало- то і не списувалось нічого, оскільки ані оверу ані кредиту я не оформлював. Старі картки банк позакривав, відповідно також без згоди. Усі свої дії аргументуючи турботою про мене. Подав я заяву на закриття усих карток, оскільки мене таке віднош
Брехлива акція
Відвратний сервіс щодо акцій в банку, відмовили мені покласти депозит згідно своєї акції, яка прописана на сайті компанії, хоча я і питала чи ця акція працює, а виявляється вони так нових клієнтів заволікають, а потім посилаються на вітієвате формулювання в описі акції. Забрала гроші і всім бажаю не стикатися з брехунами!

Самый ужасный банк
Воруют деньги, не предоставляют квитанцию в которой указаны реквизиты получателя, в поддержке сами не знают что ответить, например прошу увеличить количество транзакций, спрашиваю после 12 снова будет прежний лимит, на что получила ответ «если все хорошо, то сохранится, а возможно и нет». В отделении всем *** на тебя, они не заинтересованы помочь разобраться, грубые и некомпетентные, первый раз та