97% клієнтів ПриватБанку користуються цифровими каналами для платежів

Клієнти державного Приватбанку сплачують майже 97% платежів через цифрові канали та лише 3% у відділеннях

За підсумками 2022 року майже 97% клієнтів ПриватБанку сплачували комунальні та інші платежі онлайн через цифрові канали, передає Banker з посиланням на пресслужбу банку.

Головний Telegram-канал банкірів

70% клієнтів торік зазвичай робили платежі у смартфоні та мобільному додатку Приват24, ще 18,5% клієнтів у веб-версії Приват24.

За допомогою терміналів самообслуговування ПриватБанку проводять платежі 3,7% клієнтів, більше 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% – іншими цифровими сервісами.

«У відділеннях ПриватБанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів», – додали в банку.

приватбанк

Читайте також: Banker.Тижневик: що українські банки зробили за минулий тиждень (6-10 лютого)

Загалом за 2022 рік клієнти банку здійснили через нього понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що глава Укргазбанку Андрій Кравець звільнився.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)