Яким банкам вдасться втриматися на плаву під час кризи: думка експерта

Банки, які й досі тримаються за паперові документи і мокрі печатки, залишаться поза ринком, вважає експерт.

Деякі банки лише декларують високий рівень обслуговування, а в реальних ситуаціях не можуть забезпечити гідну якість надання послуг. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповіла директор з економіки та фінансів YASNO Тетяна Грязнова.

На думку нашої співрозмовниці, багато фінустанов до сих пір вважають проблеми, пов’язані з банкінгом, виключно «проблемами клієнтів».

«Декларуючи високий рівень обслуговування, в реальних ситуаціях вони не можуть підтримати достатній рівень лояльності обслуговуючого персоналу і відповідно, гідне якість надання банківських послуг», – констатує Тетяна Грязнова, додаючи, що багато банків все ще ставляться до клієнтів «як до настирливої ​​мухи».

За словами експерта, нинішні обставини змушують всі компанії кардинально переглянути бізнес-моделі на користь онлайн надання всіх сервісів. І йдеться не лише про банківський сектор.

«Вважаю, що умови роботи під час карантину стають каталізатором для розвитку всіх процесів, пов’язаних з безконтактним сервісом. Так, банки, які продовжують триматися за паперові документи і мокрі печатки і підписи, залишаться поза ринком. А банки, які побачили можливості в умовах, що склалися для розвитку нових продуктів і послуг, для роботи в синергії з іншими ринками і гравцями, будуть відвойовувати частку ринку і лояльність клієнтів», – резюмувала співрозмовниця Banker.ua.

Читайте також: Наталя Буткова-Вітвіцька (Ощадбанк): «Один з найкращих способів виховання хлопчика, майбутнього чоловіка, – через гроші, його ставлення до них»

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами директора департаменту мікро-, малого та середнього бізнесу Ощадбанку Наталії Буткової-Витвицького, час готівки добіг кінця, і особливо «неактуальність» банкнот простежується в умовах карантину.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)