Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Яким банкам вдасться втриматися на плаву під час кризи: думка експерта
Банки, які й досі тримаються за паперові документи і мокрі печатки, залишаться поза ринком, вважає експерт.
Деякі банки лише декларують високий рівень обслуговування, а в реальних ситуаціях не можуть забезпечити гідну якість надання послуг. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповіла директор з економіки та фінансів YASNO Тетяна Грязнова.
На думку нашої співрозмовниці, багато фінустанов до сих пір вважають проблеми, пов’язані з банкінгом, виключно «проблемами клієнтів».
«Декларуючи високий рівень обслуговування, в реальних ситуаціях вони не можуть підтримати достатній рівень лояльності обслуговуючого персоналу і відповідно, гідне якість надання банківських послуг», – констатує Тетяна Грязнова, додаючи, що багато банків все ще ставляться до клієнтів «як до настирливої мухи».
За словами експерта, нинішні обставини змушують всі компанії кардинально переглянути бізнес-моделі на користь онлайн надання всіх сервісів. І йдеться не лише про банківський сектор.
«Вважаю, що умови роботи під час карантину стають каталізатором для розвитку всіх процесів, пов’язаних з безконтактним сервісом. Так, банки, які продовжують триматися за паперові документи і мокрі печатки і підписи, залишаться поза ринком. А банки, які побачили можливості в умовах, що склалися для розвитку нових продуктів і послуг, для роботи в синергії з іншими ринками і гравцями, будуть відвойовувати частку ринку і лояльність клієнтів», – резюмувала співрозмовниця Banker.ua.
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами директора департаменту мікро-, малого та середнього бізнесу Ощадбанку Наталії Буткової-Витвицького, час готівки добіг кінця, і особливо «неактуальність» банкнот простежується в умовах карантину.
Коментарі (0)