Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Відгуки про Мегабанк
Позиція в рейтингу НБУ
№ 19Середня оцінка
Всього відгуків
10Відповідей банку
0Залишити відгук
Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.
Я новий клієнт банку. Порекомендували його батьки дружини, так як у них там депозит є. Тому ми з дружиною, теж так би мовити, по натоптаній доріжці родичів пішли, і там же і відкрили депозит. По самому депозиту рано що небудь говорити. Але обслуговування на нормальному рівні. Ввічливий і компетентний персонал. Все спокійно розповіли і допомогли . Менеджер ко... Читати повністюнсультант Марина прям офігенний фахівець, і завдяки їй перше враження склалося відмінне.
Забрав депозит. Гривня. Повернули без проблем, в строк. Я попередньо дзвонив сам і домовлявся про те що не збираюся продовжувати і забираю гроші.
Мені і моїй сестрі банк не видає депозитні кошти вже більше місяця!!!
Це спадок від батька.
Тато працював шахтарем, зароблене відкладав.
Гроші перевірені Службою безпеки та іншими структурами.
Але у банку грошей, мабуть, немає. Взяти взяли гроші, покористувалися, а повертати не хочуть!
Будемо звертатися до суду з проханням, примусово змусити банк поверн... Читати повністюути татову спадщину і позбавити банк ліцензії!!! Будьте обережні з цим банком, дивіться в обидва, куди збираєтеся робити внесок!!! Керівництво не виконує зобов'язань і порушує закон!!!
Якщо чесно, то спочатку шукав підступ, думав по любе щось не те. При відкритті депозиту видали мені карту. І я реально зміг її оцінити. Чистий кеш 1% на всі покупки і на оплату комунальних послуг. Останнє взагалі заліково. Нормальний кредитний ліміт. Та че там приховувати, було разок, довелося з кредитних оплачувати комуналку. І кеш все одно нарахували. Я в ... Читати повністюзахваті. Тепер розплачуюся тільки цією карткою.
Минулого тижня забрав гроші за депозитом. За ці два роки гроші надсилали як годинник. По закінченню все виплатили до копієчки. Попередньо за день передзвонили, нагадали про закінчення. Протягом цих років все було стабільно, банк надійний. Всі умови виконує.
Добрий день!
Просто хочу поділиться своєю історією співпраці з цим банком.
Може бути комусь мій досвід буде корисний!
Орендувала у відділенні банківську комірку більше 4 років.Завжди вчасно і чітко оплачуючи "послуги" банку.
Відразу ж вкажу принципово важливий момент:з осередку нічого не пропало (слава богу!) і в сховище банку касир мене водила справно, ... Читати повністюось тільки за 4 роки ніхто з менеджерів по роботі з клієнтами жодного разу не нагадували мені як клієнту про терміни оплати оренди комірки, термін дії договорів та інші важливі моменти! За всім стежила сама...
у 2017 році так склалися обставини, що особистих і службових питань накопичилося багато, заплативши в черговий раз за оренду комірки я перестала дивитися в договір і квитанції щомісяця. так була впевнена що оплатила осередок на 3 місяці( до Вересня 2017)
вміст комірки використовувалося мною ще в липні. але так як сейф був оплачений наперед. договір Я не розривала. ключ мирно лежав у мене в сумочці і я про велику наївність чесно думала, що чекаю вересень як закінчення терміну договору оренди.
28 серпня мені подзвонив менеджер банку з інформацією про те, що оренда осередку закінчилася ще 07.08.2017 і з цим потрібно щось вирішувати.
29.08.2017 вже у відділенні банку я дізналася, що згідно з договором оренди за 21 день прострочення я зобов'язана сплатити банку 1680грн!!!!!!!!!! за сейф який пустував і в який з липня 2017 ніхто не заглядав.
А на своє "нервове" питання чому ніхто з менеджерів по роботі з клієнтами не зв'язався зі мною раніше.
Я отримала відмінну відповідь: менеджер була на лікарняному!!!
Вийшло що лікарняний менеджера по роботі з клієнтами обійшовся мені в 1680грн!(при звичайній вартості 1 місяця оренди в 120-150грн.!) яка щедрість з мого боку.
Своєї провини не знімаю! не проконтролювала!(смертний гріх про який мені повторили раз 50 поки я була у відділенні)!
Єдина світла пляма в цій історії керуюча відділення. яка хоча б вислухала і пообіцяла розібратися як же так вийшло:
Що співробітник в чиї обов'язки входить інформування клієнтів (робота з НИМИ) свою роботу не зробив.
Було дуже дивно почути,що в центральному відділенні банку, яке займає 2 поверхи, і має не 5 і не 10 співробітників, не знайшло можливості передати обов'язки хворого менеджера комусь з його колег.
Мені шкода навіть не витраченого часу, нервів і грошей! Шкода бачити таке ставлення до клієнтів банку з боку персоналу. А адже саме гроші клієнта. які він справно платив всі ці 4 роки, були зарплатою тих менеджерів!
І ще: вчіть менеджерів чути клієнта а не лякати його.
Це ненормальна ситуація коли поговорити з керуючим клієнту можна тільки налякавши скандалом і підвищуючи голос!
Може бути в моїй особі як покинув вас клієнта банк і не втратив багато... але якщо менеджери і їх принципи роботи залишаться колишніми-ця втрата буде точно не останньою
Брала кредит і мені сподобалися умови обслуговування. Гроші знадобилися мені на ремонт. Мені було доступно все пояснено з приводу кредиту, умови мене влаштували і вирішила залишити заявку на кредит. Рекомендую всім звертатися в Мегабанк за кредитом!
Піддався панічним настроям прийшов в банк знімати депозит в доларах США, видали швидко, без паніки. Залишив мінімум щоб зафіксувати ставку, в наступному році обов'язково поповню.
Днями отримав депозит за терміном. Все як прописано в договорі. Видали через касу, дали можливість все перерахувати і заховати. Хороший сервіс!
Виникли проблеми з роботою Р/Р в «МЕГАБАНКУ», — доблесні працівники фін.моніторингу банку-дочекалися поки на рахунок надійдуть кошти (виручка) і тут же заблокували «клієнт-банк» щоб не можна було їх списати,... ні платіжку зробити — нічого... довелося розбиратися з влаштованою банком проблемою. У процесі пошуку "правди" — спливла внутрішня інфо з банку-в МЕГ... Читати повністюАБАНКУ намітилася криза ліквідності... клієнти біжать з нього, депозити виймають ,... повний відтік ресурсу.
«Боги " МЕГАБАНКУ, в спробах утримати баланс на плаву і рятуючи ситуацію — придумали зовсім не економічний метод — блокування рахунків юр.осіб через внутрішній фінансовий моніторинг, рахунок блокують ("затискають гроші") і тихо чекають реакцію клієнта, а по його приходу в банк посилаються на постанову НБУ від 02.08.2016 № 365, влаштовують паперову тяганину — з метою затягнути довше час — щоб ресурс клієнта довше був у банку. Хто після такого буде працювати з таким банком???? Тупе кидалово!!! Куди ми прийдемо з таким підходом до клієнтів???
Юридичний департамент банку-вже зашивається, клієнти банку готують позови до госп судів про компенсацію банком неодержаного прибутку, штрафних санкцій та пені у зв'язку зі зривом угод через такі "бандитські «(не плутати з» банківськими") методами роботи…