Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Відгуки про Укргазбанк
Позиція в рейтингу НБУ
№ 9Середня оцінка
Всього відгуків
6Відповідей банку
0Залишити відгук
Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.
УКРГАЗБАНК-ЖАХЛИВИЙ БАНК! У банку співробітники які крадуть дані платіжних карток і знімають гроші!
Банк не несе ніякої відповідальності за 8 500 $ які просто пропали з рахунку, навіть не видавили слово вибачте. Ніхто крім співробітників банку не міг знати про мамину адресу, так як вона ніколи не користувалася покупками через Інтернет.
Банк не страхує ... Читати повністюрахунки від шахраїв і не несе ніякої відповідальності за зниклі 8 500$ ! АБСОЛЮТНО НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ!
Тобто зняти гроші з банку легше ніж пограбувати квартиру! І потім коли гроші зникли, нас просто послали в міліцію писати заяву. Ми просто в шоці зараз...
На гарячій лінії Укргазбанку вказують завідомо неправдиву інформацію!!!
Я зняв в банкоматі банку-партнера Ощадбанку 1000 грн і заплатив комісію 44 грн, хоча консультант на гарячій лінії сказав, що комісія не стягується. На моніторі банкомату також було написано»комісія 0%".
Раніше подібні операції я проводив в банкоматі Ощадбанку без комісії.
При повторно... Читати повністюму дзвінку на гарячу лінію мені почали вішати локшину на вуха і навіть запропонували перевипустити банківську карту…
І ще: при переказі грошей на мою картку моїм друзям відкрили банківський рахунок без їх відома і згоди. Просто поставили перед фактом.
Коротше: з миру по нитці — голому сорочка. Така тепер політика Укргазбанку.
P. S. З тими, хто мене обдурив, я розриваю стосунки.
Будьте пильні при виборі банку!
Укргазбанк, м. Чернігів, відділення пр-т Перемоги, 44.
Пріцівники Банку (два касира) порушують чінне законодавство, нормативи НБУ та просто нахабно брешуть. Така поведінка не те, что НЕ коректна, вона Ганьба НЕ лише Укргазбанку, а й всій банківській системі. Це я можу стверджуваті, як працівник на керівніх посадах в іншому Банку.
Сьогодні 15.02.2018 року я... Читати повністю завітав до відділення для придбання 600 дол. США. На моє прохання продати валюту, два касира відповілі, що продати можуть лише 100 дол. по 5 дол купюрами. У Іншого спеціаліста я спитав, чи можу я купити 600 дол., та покласти на депозит на місяц - було відмовлено, хоча в продукті депозітів, які пропонує Укргазбанк - така можлівість є. Після відмови, я погодився придбати 100 дол. купюрами по 5 дол., на що мені відповіли, що це можливо за наявності паспрота - це незважаючі на те, що НБУ прийнято давно пже рішення о том, що паспорт не потрібен при обміні валют на суму до 150 тис. грн. . ТОБТО УКРГАЗБАНК НЕ КЕРУЕТЬСЯ ЧИННИМ законодавством, А ТОМУ Й депозитів ГАРАНТОВАНИХ державою ви не повернете ніколи. Касири після відмови мені продати валюту, продавали "міняйлам" за відкат суми значно більше ніж 600 дол., - чи знає про це Директор мені невідомо. Керівництво Банку Ви можете переглянути відео, якщо буде необхідно від мене Додаткове пояснення, то його надам. Ви ганьбите нашу країну, банківську систему, такими недопрацівніками, їм НЕ місце на займаних посадах - спілкуються з кліентамі вульгарно, з неповагою. Прийміть міри будьласка, чекаю на вибачення, та на звільнення двох ПРАЦІВНИКІВ каси Укргазбанк, м. Чернігів, відділення пр-т Перемоги, 44.
З зарплатної картки шахраями були зняті гроші в розмірі 900 гривень (в іншому місті, хоча карта була у мене). Написала заяви і мені відповіли ... що гроші при знятті в банкоматі були отримані ... як буд-то я про це не знала. А ось момент, що гроші отримані не мною і взагалі в іншому місті, якось випустили з віду. Таке враження , що вони спеціально плутають с... Читати повністювоїх клієнтів ... Начебто державний банк ... прикро. Працюеш на державу, отримуєш копійки, а тебе ще й «отфудболівают». Не повинно так бути.
При такому ставленні до клієнтів банк втратить привабливість. Я вже вирішив більше не звертатися в Укргазбанк. Спеціально 7 березня створили проблему з виплатами вкладникам "Платинум-Банку". Підхід менеджменту банку дуже непрофесійний - до таких виплат треба готуватися заздалегідь. А так зіпсували настрій багатьом клієнтам напередодні свята. Ганьба !!!
Мав нещастя зіткнутися з діяльністю працівників Укргазбанку Маріупольське відділення. Гірше поводження з клієнтами я за все життя ще жодного разу не зустрічав. Я зі своєю дружиною 5.01.2017 звернувся в Маріупольське відділення банку з приводу виплат Фондом гарантування вкладів по банку ТРАСТ. У цей день нас категорично відмовилися прийняти, так як нібито спо... Читати повністючатку потрібно зареєструватися в обов'язковому порядку в контакт-центрі банку, де призначать час, коли ми зможемо отримати свій вклад.
Ми звернулися в контакт-центр і нам призначили час на 06.01.2017 на 13-00.
06.01.2017 ми прибули в Маріупольське відділення банку в 12-40, щоб не запізнитися до призначеного часу. І після цього прочекали 5 годин поки нас прийняв оператор. Прийом проводили всього 2 оператора, і це при тому, що в цьому відділенні повинні отримувати виплати половина області. При цьому якщо клієнт погоджувався залишити хоч невелику частину в Укргазбанку то йому оформляли депозит, а решту суми відразу ж видавали на руки. Ті ж хто не хотів оформляти депозит в Укргазбанку сидів і чекав невідомо чого. Деякі люди, з їх слів, очікували з 9 години ранку. Було сказано, що в касі немає грошей, і повинні отримати підкріплення, після чого гроші видаватимуть. Однак при цьому, як я вже вказував раніше, якщо клієнт погоджувався залишити хоч невелику частину в Укргазбанку то йому оформляли депозит, а решту суми відразу ж видавали на руки, навіть якщо ця залишкова сума була більше ніж у тих хто очікував з самого ранку. Цікаво як так вийшло, що для одних гроші є, а для інших немає.
У 15-00 прибуло підкріплення в касу, проте ніхто гроші так і не почали видавати, сказали, що необхідно зробити інкасацію, але при цьому продовжували видавати гроші тим хто залишав хоч невелику частину своїх виплат в Укргазбанку.
Тільки в 16-30 нас прийняв оператор, з'ясував, що ми не будемо оформляти вклад в Укргазбанку, зробив ксерокопію паспорта і відправив нас очікувати незрозуміло навіщо, поки звільниться другий оператор. Нам не був виписаний навіть ордер на отримання нашого внеску, хоча тим хто оформляв депозит на частину своїх коштів в Укргазбанку, даний оператор сам, без допомоги другого оператора, оформляв і договору та платіжки на видачу грошей.
Я до останнього часу мовчки очікував, коли ж нам видадуть наші гроші, проте бачачи, що цього найближчим часом ніхто робити не збирається, почав обурюватися скільки вони ще збираються знущатися над людьми.
У 16-45 я звернувся до начальника відділення, щоб він пояснив поведінку своїх співробітників, і чому таке ставлення до клієнтів. На що він мені відповів, що гроші нібито не видають тому що необхідно провести інкасацію щоб знати скільки грошей в касі. На моє запитання, що день в касу підвезли ще в 15-00 і майже за 2 години інкасацію давно вже провели він нічого не відповів. На питання чому оператор який нас приймав, після 5 годин очікування, ніяких документів, окрім ксерокопії паспорта не оформив, я теж не отримав відповіді. Я сказав, що хочу написати скаргу, на працівників даного відділення, і отримав відповідь з посмішкою на обличчі, що можу писати що хочу і куди хочу, подумаєш трохи посварять і на цьому все закінчиться. Тобто начальник Маріупольського відділення Укргазбанку вважає, що він може робити що хоче, і за це йому зовсім нічого не буде. Я попросив його представитись, щоб я міг написати скаргу. На моє прохання я отримав категоричну відмову, що це конфіденційна інформація і він її мені не зобов'язаний відкривати. Цікаво з яких це пір прізвище офіційної особи стала секретною інформацією. Я спробував йому пояснити, що в даному випадку він є офіційним представником керівництва банку і не має права приховувати своє прізвище, однак він так її і не повідомив. У підсумку я не зміг написати скаргу в самому відділенні банку.
І тільки після цього в почали видавати гроші всім хто очікував, в тому числі і тим хто очікував з 9 ранку.