Усі банківські послуги сьогодні мають надаватися дистанційно – Forward Bank

Форвард банк

Банк, не здатний забезпечити клієнту відкриття рахунку без відвідування відділення, виходить із бізнесу.

Українські банки та фінансові компанії перейшли в стадію абсолютної конкуренції: найменша помилка одразу призводить до втрати клієнта. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua заявив Голова Правління «Форвард Банку» Андрій Кисельов.

За словами співрозмовника Banker.ua, сьогодні банк, який не здатен забезпечити клієнту відкриття рахунку без відвідування відділення й не може запропонувати низку додаткових дистанційних послуг, «просто виходить із бізнесу».

Так, нагадує Андрій Кисельов, 3-4 роки тому для зміни банку клієнту потрібно було обов’язково вирушати у відділення фінустанови, писати заяву, закривати там банківський рахунок, після чого їхати в інший банк і повторювати всі процедури там, відкриваючи рахунок і виділяючи багато часу на те, щоб перекинути кошти з одного рахунку на інший.

Сьогодні ж, щоб стати клієнтом іншої банківської установи, клієнту достатньо виділення однієї хвилини, на відкриття рахунку вистачить близько десяти хвилин, а на його закриття ще п’ять.

Головний Telegram-канал банкірів

Таким чином, звертає увагу фахівець, банки та фінансові компанії, що працюють в Україні, почали функціонувати в умовах тотальної конкуренції: будь-який, навіть мінімальний промах у частині сервісу або надання підтримки одразу ж загрожує втратою клієнта.

За його словами, якщо банк не здатний грати за правилами, актуальними для сучасного ринку, що динамічно розвивається, то він не в змозі продати свій продукт і в результаті просто залишає бізнес.

Співрозмовник Banker.ua впевнений: конкурувати в частині ціни тих чи інших продуктів та послуг банкам та компаніям на сьогоднішній день дуже складно. Плюс усі учасники фінансового ринку знаходяться в одному правовому, юридичному та регуляторному полі.

Тому, на думку керівника фінустанови, всі банківські послуги сьогодні мають надаватися дистанційно.

«Виділитися можна тільки за рахунок технологій та рівня сервісу», – зазначає банкір, додаючи, що в рамках конкурентної боротьби фінустанови активно інвестують у мобільні програми та безшовні технології, що дозволяють працювати з клієнтом без дзвінків.

сотрудник банковского учреждения

Читайте також: За досягнутою мрією прийде нова, ще глобальніша: як Василь Хмельницький створює бізнес майбутнього в Україні

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, на думку Костянтина Хведчука з банку «Південний», зростання кредитних та депозитних ставок цього року не уникнути.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)