Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
До мобільного еквайрингу “Термінал” підключено програму лояльності “Привіт”
Відтепер покупці зможуть отримувати персоналізовані знижки під час оплати не лише через звичайні POS-термінали чи онлайн, а й через мобільний застосунок “Термінал”.
ПриватБанк розширює можливості для підприємців, які приймають оплату за товари та послуги безготівково через смартфони та застосунок “Термінал”, інтегрувавши до застосунку програму лояльності “Привіт”, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу банку.
“ПриватБанк задає тренди у фінансових технологіях, роблячи сервіси еквайрингу для підприємців доступними, зручними та вигідними. Інтеграція програми лояльності “Привіт” у застосунку “Термінал” відкриває нові можливості для залучення клієнтів та забезпечує кращий клієнтський досвід”, – зазначив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.
Програму лояльності “Привіт” підприємці можуть підключити власноруч в “Приват24 для бізнесу”. Щоб налаштувати акційну пропозицію, треба увійти до “Приват24 для бізнесу”, вибрати розділ “Маркетинг” та додати програму лояльності “Привіт”.
На сьогодні активними користувачами “Терміналу” є понад 28 тисяч підприємців, а українці оплачують товарів та послуг через смартфони та застосунок “Термінал” ПриватБанку на 1 млрд грн на місяць.
Читайте також: Сучасні виклики на ринку праці України: як адаптується фінсектор
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що обсяг залучених банками коштів зріс.
Коментарі (0)