Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
«Гаряча лінія» НБУ мовчить: громадянам розповіли, куди звертатися (доповнено)
Нацбанк робить все можливе для того, щоб роботу «гарячої лінії» було відновлено вже найближчим часом.
З 9:00 28 квітня з технічних причин «гаряча лінія» Нацбанку не працює, передає Banker.ua, посилаючись на повідомлення НБУ.
У Національному банку звертають увагу на те, що громадяни, що безуспішно намагаються додзвонитися на «гарячу лінію» НБУ, можуть звернутися в Нацбанк, скориставшись електронною поштою [email protected].
При цьому всі необхідні документи в зверненні необхідно підкріпити вкладеним файлом. Спеціальну форму, на яку слід орієнтуватися при написанні листа, можна скачати за посиланням: https://bank.gov.ua/contacts-details#section-2.
У НБУ заявляють, що продовжують розглядати звернення, а фахівці докладають всіх можливих зусиль для якнайшвидшого відновлення прийому дзвінків громадян.
ДОПОВНЕННЯ
«Гаряча» лінія НБУ запрацювала: Нацбанк знову приймає звернення громадян за телефоном 0800505 240.
Читайте також: Хочу відкрити депозит, але страшно. Чи можна зараз довіряти банківській системі?
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами першого заступника глави Нацбанку Катерини Рожкової, зміни, пов’язані зі вступом в силу закону про фінмоніторинг, спростять життя 95% банківських клієнтів.
Коментарі (0)