Ідея Банк долучився до кампанії Нацбанку з протидії платіжному шахрайству

Ідея Банк Ідея Банк долучається до Всеукраїнської інформаційної кампанії з протидії платіжному шахрайству, яку запустив Національний банк України 07 липня 2020 року. Мета кампанії – навчити українців основним правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів.

Участь у кампанії беруть провідні банки, Кіберполіція, платіжні системи, мобільні оператори, інтернет-магазини та ін. Кампанія триватиме 2 місяці, у цей час учасники будуть активно інформувати клієнтів банків про те, як уникнути шахрайських дій та зберегти кошти.

В Україні, як і у світі, найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками є соціальна інженерія – це коли люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.

В 2020 році через карантинні заходи українці все частіше стали обирати безготівкові платежі, розрахунки та покупки онлайн.

З’явилися й нові сценарії у шахраїв, які під виглядом державних органів обіцяють грошову допомогу через карантин і у такий спосіб виманюють дані платіжних карток.

«Якщо раніше ми боролися із накладками на банкомати, через які шахраї викрадали дані карток, – то зараз ми боремося за обізнаність населення, адже переважно люди стають жертвами шахраїв через недотримання основних правил платіжної безпеки», – наголошує директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку Олексій Шабан. З його слів, у минулому році в Україні відбулося майже 72 тисячі випадків незаконних дій із платіжними картами. 58% із них сталися в інтернеті. А от шахрайство з накладками на банкомати вже майже відійшло в минуле.

«Ми підтримуємо ініціативу Національного банку та долучаємося до активної просвітницької роботи. Ми вже маємо кількарічний успішний досвід комунікації із нашими клієнтами, результатом якого є зниження кількості ризикових операцій та збереження коштів клієнтів. Разом з тим, новий час, нові умови та шахрайська винахідливість ставлять перед нами нові виклики, тому вкрай важливо продовжувати спільну активну інформаційну роботу, надавати клієнтам слушні рекомендації та залишалися для них надійним партнером по безпечному управлінню їхніми коштами», – говорить Ростислав Синишин, член правління, директор із ризиків Ідея Банку.

Інформаційна кампанія проходитиме в липні-серпні 2020 року в усіх регіонах України. Детальніше про кампанію можна прочитати тут.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)