Карантин «виштовхнув» з партнерських програм 50% МФО і 70% банків: чого очікувати в перспективі

Незважаючи на поточну ситуацію, компанія Admitad має намір до кінця року інтегрувати в програму близько десяти нових банків.

Більше половини МФО і 70% банків призупинили свої партнерські програми під час карантину. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповів сountry manager Ukraine компанії Admitad Олександр Кривошеєв.

За словами нашого співрозмовника, карантинні обмеження, введені у зв’язку з пандемією COVID-19, зачепили ринок партнерського маркетингу, в тому числі й сегмент «Фінанси». Експерт виділяє тут дві ключові зміни.

«Близько 50% МФО і 70% банків призупинили свої партнерські програми, на що був ряд об’єктивних причин. Для банків головною проблемою стала обмежена можливість пересування населення. Клієнт не може приїхати до відділення для оформлення документів, кур’єр не може доставити карту, та й, в принципі, люди бояться контактувати з будь-ким. Але 28 квітня в силу вступив новий закон про фінмоніторинг, одна з головних переваг якого – дистанційна ідентифікація нових клієнтів банку. Думаю, протягом 1-2 місяців багато банків почнуть використовувати нововведення, завдяки чому ситуація нормалізується, і вже найближчим часом вони повернуться до просування через СРА», – пояснює Олександр Кривошеєв.

Серед інших причин призупинення програм представник Admitad називає закон про кредитні канікули.

«Кредитні організації, в основному, заробляють на портфелі «поганих клієнтів» (прострочку, штрафи і пені). Даний закон забороняє фінкомпаніям нараховувати їх, відповідно і заробляти. Тому актуальність залучення нових клієнтів впала», – зазначає він, додаючи, що на тлі підвищення попиту на кредити МФО не відчувають нестачі в трафіку і без додаткових вкладень в рекламу.

Плюс, зазначає Олександр Кривошеєв, з метою збереження гідного доходу своїх співробітників, банки і МФО урізали маркетингові бюджети.

«Це спричинило відмови від деяких каналів просування», – констатує експерт.

Другою ключовою зміною, що вплинула на ринок партнерського маркетингу під час карантину, співрозмовник Banker.ua називає погіршення умов за поточними партнерськими програмами.

За його словами, в цей період партнери вдалися до таких заходів, як посилення скорингу, відключення оплати за повторного клієнта, зниження розміру виплат кілька разів, скасування оплати за перший кредит під 0%.

«Під час карантину підвищилися ризики неповернень кредитних коштів, оскільки багато українців залишилися без або зі зниженим доходом. Відповідно, фінансові компанії страхують себе, не «роздуваючи» клієнтський пакет. Тимчасово вони сконцентрувалися на перевірених клієнтах, які беруть кредити вдруге», – додає представник Admitad.

У той же час, компанія має намір до кінця року інтегрувати в програму близько десяти нових банків.

«На цю цифру може вплинути ситуація на ринку. Наприклад, зараз ми спостерігаємо тенденцію активного запуску необанків (прямий банк, що працює виключно в онлайн-режимі без традиційних фізичних мереж). Вони дозволяють оформляти продукти (карти, кредити) дистанційно. Хороші приклади – О.Вank, sportbank, EKO-BANK (від Укргазбанку). Вони працюють виключно в онлайні і зацікавлені в потоці нових клієнтів, а значить, і у співпраці з партнерською мережею. Тому ми очікуємо на зростання кількості рекламодавців у цій ніші», – резюмував Олександр Кривошеєв.

Читайте також: Горить бізнес через карантин. Що тепер робити?

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що чистий прибуток українських банків в квітні склав 9,234 млрд гривень. Роком раніше за аналогічний період фінустанови заробили в 1,8 рази менше.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)