Назву не змінюємо: в Raiffeisen Bank Aval розставили всі крапки над «і»

Raif є уособленням гнучкості і сучасності Raiffeisen Bank Aval, зазначають в банку.

Прес-служба Raiffeisen Bank Aval уточнює: фінустанова не відмовляється від своєї назви на користь Raif, а лише представляє нове позиціонування і слоган банку, передає Banker.ua.

Новий стиль і айдентіка «Райффайзен Банк Аваль», як зазначається в повідомленні, покликані підкреслити унікальну позицію фінустанови і символізують легкість, доступність і зручність сервісів банку. Raif, в свою чергу, є уособленням гнучкості і сучасності Raiffeisen Bank Aval.

У банку нагадують, що в філософію бренду «Райффайзен Банк Аваль» закладені такі принципи, як прозорість, надійність, відповідальність і відданість клієнту.

Таким чином, зазначає прес-служба Raiffeisen Bank Aval, фінустанова зберігає свій бренд, продовжуючи дотримуватися європейських цінностей і високих етичних стандартів.

«Ми сповідуємо легкість у всьому, що робимо, стаємо більш сучасними і гнучкими, і тому говоримо – Райф. Так простіше», – додають в банку.

Читайте також: Інвестування в облігації: плюси і мінуси

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, на думку голови правління Raiffeisen Bank Aval Олександра Писарука, у ставки Нацбанку «є ще невеликий потенціал зниження»: протягом 12 місяців показник може бути знижено ще на 1-1,5 п. п.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)