Перевірка на профпридатність і покарання: Нацбанк затвердив нові правила для колекторів

З 14 липня колекторські компанії перевірятимуть, чи відповідають їхні працівники вимогам регулятора.

НБУ встановив низку кваліфікаційних вимог до колекторів і затвердив заходи впливу до співробітників таких компаній, які порушують права споживачів при стягненні заборгованості, передає Banker.ua.

Нацбанк встановив низку вимог до ділової репутації та профпридатності співробітників колекторських компаній. Згідно з Положенням про кваліфікаційні вимоги, затвердженим постановою Правління НБУ № 77, з 14 липня колекторські компанії зобов’язані перевіряти, чи відповідають їхні працівники вимогам регулятора.

Крім того, в НБУ передбачили певні заходи впливу, покликані стимулювати небанківські фінустанови та колекторські компанії до дотримання прав споживачів при стягненні заборгованості.

Головний Telegram-канал банкірів

У разі ж недотримання вимог регулятор може впливати на порушника за допомогою письмового застереження, штрафувати компанію або кредитодавця, тимчасово забороняти колекторській компанії здійснення врегулювання простроченої заборгованості або припиняти (відкликати) ліцензію кредитодавця-небанківської фінустанови (нового кредитора – небанківської фінустанови), а також виключати колекторскі компанії з реєстру.

Порядок застосування вимог було введено двома документами: перший поширюється на небанківські фінустанови, в тому числі й на ті, що набудуть статусу колекторських компаній, а другий – на колекторські компанії, що не мають статусу фінансової установи.

Читайте також: Дрібні витрати: ТОП-5 банківських карток для дітей

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що Нацбанк затвердив нові заходи впливу до кредиторів і колекторських компаній, що порушують права споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)