Обвал ринку нафти: вартість Brent впала нижче психологічної позначки

Потенціал зростання цін на нафту падає на тлі завершення літнього автомобільного сезону в Штатах і збільшення видобутку учасниками угоди ОПЕК+, зазначають аналітики.

Вранці в середу ціни на еталонні марки нафти продовжують знижуватися: учасники ринку побоюються нових спалахів COVID-19 і, як наслідок, подальшого падіння попиту на паливо, передає Banker.ua.

Згідно з даними торгів, вранці 9 вересня листопадові ф’ючерси на Brent подешевшали до $39,57 за барель (-0,53%), в той час як ціна жовтневих ф’ючерсів на WTI впала до $36,52 (-0,65%).

На думку учасників ринку, тиск на вартість «чорного золота» в перспективі може лише посилитися.

Бьярне Шільдроп, що представляє SEB Markets, зазначає, що коронакриза повністю знищила «менш ефективні НПЗ», які не можуть працювати через негативну маржу, і багато заводів сьогодні покидають ринок. Спред між цінами на бензин і сировину в вересні впав на 8% – до $9,46 за барель.

Юджин Вайнберг (Commerzbank), в свою чергу, зазначає, що через відсутність зростання попиту на бензин в Штатах «учасники ринку спустилися з небес на землю».

Що ж стосується недавнього зниження ціни на нафту Saudi Aramco, то, на думку Вівека Дхара з Commonwealth Bank of Australia, «відновлення попиту нікому не гарантовано». Тим більше, що потенціал зростання цін на «чорне золото» падає на тлі завершення літнього автомобільного сезону в Штатах і збільшення видобутку учасниками угоди ОПЕК+.

Читайте також: Міжнародні платежі в Україні: як це працює

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, згідно з новим звітом Fitch Ratings, ціни на Brent і WTI в 2022 році будуть не такими високими, як очікувалося раніше, через зниження собівартості видобутку нафти, збільшення запасів сировини і значні обсяги недовикористаних виробничих потужностей. Також серед причин вказується довгострокова трансформація енергетичного сектору.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)