Вісім фінустанов попалися на порушенні законодавства про захист прав споживачів: СПИСОК

Компанії-порушники отримали 3 тижні на усунення порушень та причин, що сприяли їхній появі, зазначають в Нацбанку.

НБУ «зловив» на порушенні законодавства про захист прав споживачів фінпослуг одразу 8 небанківських фінансових установ, передає Banker.ua.

Вісім фінустанов, які порушили законодавство про захист прав споживачів фінансових послуг, отримали 3 тижні на усунення порушень та причин, що сприяли їхній появі.

Так, згідно з рішенням Комітету, яке регулює діяльність ринків небанківських фінпослуг, компанії-порушники зобов’язані виправити ситуацію до 6 вересня 2021 року.

За даними НБУ, вісім фінансових установ попалися на недотриманні Правил розрахунку загальної вартості кредиту для споживача і реальної річної ставки за договором про споживчий кредит, передбачених Постановою Правління № 16 від 11 лютого, а також не привели свою діяльність у відповідність до вимог, встановлених Правилами.

Головний Telegram-канал банкірів

Серед порушників Нацбанк вказує такі компанії, як ТОВ «Сенс кредит» (ЄДРПОУ 40498714), ТОВ «Партнер фінанс» (ЄДРПОУ 38327699), ТОВ «Просто займ» (ЄДРПОУ 39145297) та ТОВ «Бі ел джи мікрофінанс» (ЄДРПОУ 37615055) .

Також на порушенні законодавства про захист прав споживачів фінпослуг попалися фінкомпанії «Центр Фінансових Рішень» (ЄДРПОУ 35725063), «Кредит-капітал» (ЄДРПОУ 35234236), «Н.А. Груп» (ЄДРПОУ 43240883) та «Воллет» (ЄДРПОУ 41336730).

Читайте також: Від ID-паспорта до сомельє: 8 незвичайних послуг українських банків

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що кредитна спілка «Добра справа» отримала трохи більше трьох місяців на усунення порушень, пов’язаних з недотриманням обов’язкових фіннормативів і вимог, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)